sobota 8. září 2018

Pro milovníky kávy.....

Strašlivě ráda objevuji nové chutě. V tomto směru nejsem nikterak konzervativní, ba naopak.
Proto jsem se neskutečně těšila na degustační balíček kávy z firmy MANUCAFE.

Moji čtenáři ví, že jsem manželovi k narozeninám koupila automatický kávovar. Milujeme kávu a pohodu, které s ní máme spojenou. Proto jsem se rozhodla poohlédnout se po internetu a najít takovou, kterou jsme ještě neochutnali. 

Narazila jsem na stránku Manucafe.cz a bylo rozhodnuto. Dokonce byli tak milí, že mi degustační balíček poslali v rámci spolupráce. Moc děkuji.



Přišlo 5 balíčků káv z různých koutů světa. Jak vidíte na obrázku, jsou velmi hezky baleny a mají ventil, který umožňuje přivonění ke kávě.

Více o tomto balíčku naleznete ZDE

A my se dali do ochutnávání....
Postupovali jsme tak, že jsme dopředu o kávě nic nečetli a své pocity jsem zapisovala na rubovou stránku každého balíčku.
Až po vypití prvního šálku jsme si přečetli, jak je popisovaná na stránkách.
A zde jsou výsledky. 1. až 5. místo.

Jak jsme se shodli/neshodli s oficiálním popisem najdete na odkazu pod každým produktem..

1. ETHIOPIA SIDAMO


Tohle je můj vítěz na celé čáře.

Vůně po otevření balíčku: teplá, sametová.
Chuť: ovocný podtón, hutná, přitom jemná.
Hodnocení: já - lahodná, jemná, naprosto dokonalá, manžel - dobrá.


ZDE je odkaz na odborné hodnocení.

2. JAVA JAMPIT


Vůně po otevření balíčku: hořká čokoláda, to bylo první co mě napadlo.
Chuť: lahodná, mírně nakyslá. Chuť čokolády je opravdu znát.
Hodnocení: já - výborná, manžel - slabší.


 ZDE je odkaz na odborné hodnocení.

3. MEXICO ALTURA


Vůně po otevření balíčku: oříšky.
Chuť: hutná, plná chuť, méně kyselá, ale oříšky v ní necítíme.
Hodnocení: já - silná, kyselejší a necítím z ní oříšky, manžel - dobrá, chutná mu více než mně. 


ZDE je odkaz na odborné hodnocení.

4. KOLUMBIA EXCELSO


Vůně po otevření balíčku: typická káva, žádný zvláštní podtón necítím.
Chuť: já cítím čistou chuť kávy, mírně kyselejší. Manžel cítí ovoce. 
Hodnocení: Já - velmi silná, manžel - silná a moc dobrá.


ZDE je odkaz na odborné hodnocení.

5. BRAZILIE YELLOW


Vůně po otevření balíčku: temná, čokoládová.
Chuť: plná, hutná, ovocná.
Hodnocení: já - až moc intenzivní, manžel - jeho favorit :-)


ZDE je odkaz na odborné hodnocení.

Tak vidíte nakonec to co je pro mě číslo 5, je manželovo číslo 1. Ale jelikož je to můj článek, hodnocení je dle mě :-)

Bohužel jsem si neuvědomila, že bych mohla kávu vyfotit v hrníčku, uvařenou. Vždycky jsem se tak těšila na první usrknutí, že focení bylo to poslední nač jsem myslela. 

Nicméně všechny měly krásnou, hustou pěnu a černou barvu. Nikdy jsme ji nezprznili mlékem. 


Moc děkuji za možnost ochutnávky kávy z celého světa. Doufám, že i vy navštívíte stránky MANUCAFE, vyberete svého oblíbence a budete si užívat příjemných chvil při pití tohoto lahodného moku.


Jak jste na tom s kávou vy? Pijete, nepijete? 






5 komentářů:

  1. Já jsem totální nekafař - kafe nepiju a nikdy jsem nepila (s výjimkou hrnku na zvýšení tlaku po odběru krve v dobách, kdy jsem chodila krev dávat). Ale sáčky vypadají elegantně:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Já teda na kávy moc nejsem. Vypiju max 3v1 nebo "zprzním" obyčejnou kávu mlékem a cukrem. :-))
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  3. Kávu taky miluju, te´d jsem si objednala vzorečky z Dripit.cz, protože kávovar nemám a hodí se také na výlety, tak jsem zvědavá. Ať chutná :)

    OdpovědětVymazat
  4. Já jsem teda také veliký milovník kávy a myslím si, že neznám nikoho v mém okolí, kdo dokáže mít rád něco, co nám denodenně do těla vpravuje takové množství kofeinu :-) Já už si nedokáži ani představit jeden jediný den bez toho, aniž by bych nestrávila alespoň pár minut v kavárně s buďto kamarádkami nebo s plátkem čerstvých novin a odpočinula si :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Vždy když někde čtu o tom že lidé si konečně pořídili do domácnosti a nebo třeba do firmy automatický kávovar tak se jich ptám i na to zda si třeba stihli pořídit i delonghi odvápňovač a nebo takové věci nechávají na další část v životě. Je to smutné, údržba je důležitá.

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě vždy potěší. Hezký den.