pátek 28. září 2018

Dvě nádherné, inspirující knihy pro tvořilky

V nakladatelství METAFORA mají krásné publikace pro šikovné ruce. Když mi byly nabídnuty tyto dvě krásky, neváhala jsem ani chvilku a nabídku přijala. 


Věnce a přírodní dekorace

Naprosto tématicky se v tento čas hodí kniha o tvoření věnců. Podzimní příroda nabízí tolik produktů, které se dají do dekorace zakomponovat.....Ovšem kniha nabízí spousta inspirace nejen pro věnce podzimní, ale pro každé období.




Jak vidíte na obrázcích, je vždycky hezky popsáno co budete na daný věnec potřebovat i samotný postup, který je popsán i vyfocen.






Naleznete zde inspiraci na věnec velikonoční, věnečky, které můžete připevnit na dárky a mnoho dalších.

Myslím, že publikace je vhodná i jako dárek pro každého, koho baví dekorovat byt, dveře atd..



Kouzlo kaligrafie: Inkoust a inspirace

Druhá publikace je o kráse písma.
Kaligrafie....už jen to slovo samotné zní kouzelně :-)


A co teprve, když knihu otevřete.




Takové písmenka psala moje babička. Je to taková krása....



Zdobit písmem lze opravdu všechno, třeba i velikonoční vajíčka :-)

A co teprve dárky vlastnoručně popsané krásným písmem.



Obě publikace jsou opravdu moc krásné a já je můžu ze rdce doporučit všem kutilkám, tvořilkám či všem milovníkům krásna.


Knihy najdete, když kliknete na odkazy:


V nakladatelství METAFORA mají mnoho krásných publikací o rukodělné tvorbě.








10 komentářů:

  1. Krásné knihy, ta o písmu vypadá fakt hodně zajímavě :)

    OdpovědětVymazat
  2. Taky se mi takové ozdobné písmo líbí. Líbila by se mi i ta první kniha, protože velmi ráda tvořím.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  3. Míšo, obě knihy jsou úžasné, ta druha obzvlášť. Krásné dny, Ivana.

    OdpovědětVymazat
  4. Super tipy :-) na zajímavé knížky....Vânoce se blížî.....I.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak.jednu si vzala dcera a ta druhá bude dárkem pro kamarádku.

      Vymazat
  5. Ježíš, to je nádhera :) já obdivuju tohle písmo, kterým psávaly naše babičky. Jsem pošťačka, takže se mi lidé často podepisují a zrovná důchodci si nechávají na podpisech fakt záležet, píšou přesně takhle a zatím jsem si nemohla odvyknout od pocitu, že pokaždé takový podpis / to písmo obdivuji. Je to nádhera :)

    OdpovědětVymazat
  6. Obě dvě knihy jsou úžasné.. ráda se po nich juknu.Moc děkuji za typ. Měj krásné dny.Z🖤

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě vždy potěší. Hezký den.