neděle 26. prosince 2021

10 NEJ: LISTOPAD 2021

 Někde jsem četla, že listopad je měsíc vzpomínání, plískanic a očekávání.

Vzpomínáme na své zemřelé, plískanice venku jsou a očekáváme příchod adventu.

1. KNIHA

OBR Z MLHY


Tohle je super thriller. Pan Loubry umí psát velmi napínavě a v jeho knihách je vždycky všechno tak trochu jinak.
Více v samostatném článku - TADY.
2. FILM

DRUHÁ NEBO PRVNÍ


Krásný, starší film o šancích....na lásku, důvěru, porozumění, rodinu.

3. BÁSNIČKA

V listopadu prší, leje,
sluníčko se málo směje.
My však stále slavíme
a hezky se bavíme.
Narozky má Luky, Bety,
dostávají dárky, květy....
Pak hrajeme stolní hry,
to jsme prostě celí my :-)


4. UDÁLOST

NAROZENINY


Tihle dva...mají narozeniny pár dnů po sobě. Bety a Luky...dcera a budoucí zeť.
Přejeme všecičko nejlepší 💓

5. TIP/DOPORUČUJI

NEDĚLEJTE CO VÁS NETĚŠÍ


Stres, frustrace, deprivace.....slova, které používáte často?
Něco vám řeknu - nic nestojí za to, aby vás bolelo břicho, budili se v noci, nemohli spát a říkali si: Já už nechci.

Ať se to týká práce, spolupracovníků, manželství....odstraňte to ze svého života. Věřte mi, vím o čem mluvím.


6. RECEPT

LETNÍ ZÁVITKY


Dokonalé, jednoduché, zdravé.
Receptů je všude habakuk....dám vám sem třeba ten od Pauluse.


7. ZAJÍMAVOST

PROSTĚ KAMÍNKY


Není to žádné velké umění, ale jsou moje. A pořád mi dělá radost, když se některý objeví na FB nebo když já nějaký najdu :-)

8. NÁKUP

VÁNOCE, VÁNOCE PŘICHÁZEJÍ....

Nákupy jsou v listopadu velké. Nejen, že má dcera i její snoubenec narozeniny. Nejenže se blíží Vánoce, ale v prosinci má narozeniny i syn a jeho žena. O Mikulášovi, kdy má narozeniny synovec ani nemluvím.
Baví ještě někoho články o nákupech? Napište mi a já se podle toho zařídím :-)


9. HOROSKOP


10. CITÁT


Tento se krásně hodí právě teď.....

A proč tento článek vydávám až teď na konci prosince?
Protože jsem na něj ZAPOMNĚLA :-)





4 komentáře:

  1. Hlásím, že já si články o nákupech přečtu docela ráda. Inspirace nikdy neškodí.
    Hezký zbytek roku

    OdpovědětVymazat
  2. Tak nepochlebuju, ale všechno co píšeš, se mi líbí. Jsi normální ženská, a baví mě vědět a někdy se nechat inspirovat tím, co čteš, co jsi koupila a ochutnala. Piš víc :))) Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tohle je nejhezčí komentář, který mi kdo napsal. Děkuji, Leni.

      Vymazat

Vaše komentáře mě vždy potěší. Hezký den.