sobota 18. prosince 2021

POSTER STORE - SKANDINÁVSKÝ STYL, KTERÝ BERE DECH

 Plakáty z Poster Store jsem procházela už několikrát. V košíku jich měla naházených několik desítek :-)

Výběr je neskutečný.....příroda, umění, zvířata, nápisy, abstrakce....Věřte, že vybíráním strávíte několik hodin.

Nakonec jsem vybrala 3 velké plakáty s motivem přírody, které mi připomínají české luhy a háje. Rámy jsou zlaté a v obývacím pokoji krásně rozzářily stěnu i celá prostor.

A za pár měsíců mi přišla nabídka na spolupráci. Dovedete si představit moji radost? A zároveň zděšení - kolik hodin zase budu vybírat? :-)

Ano, zabralo to nějaký čas, ale stálo to za to. Na konci článku je jedno překvapení pro vás, moje čtenáře.

Vybírala jsem obrázky do naší ložnice. Něco klidného, jednoduchého.

Všechno přišlo bezpečně zabalené, obložené nafouknutými pytlíky ( nebo co to je:-)).

Tady je první, největší plakát. Je to abstrakce, kde se mi moc líbí barvy. Vybrala jsem k němu čistě bílý rám.

Další obrázky jsou ve formátu A4. K těm jsem vybrala rámy dřevěné.

Všechny plakáty jsou na kvalitním papíru, který má vysokou gramáž, takže je můžete pověsit i bez rámů.

Rámy mají v barvě bílé, zlaté, černé, měděné nebo dřevěné.

Ještě nevím jak je nad postel v ložnici pověsím. Mám dvě varianty. Napište mi, která se vám líbí víc.

Varianta 1.

Varianta 2.

A nakonec překvapení. Ode dneška až do 25. 12. pro vás mám slevu 45% na všechny plakáty mimo Kolekci umělců.

Kód je: SIRAELXY45




Jak se vám líbí můj výběr?
Napište mi.

Děkuji, za tuhle spolupráci, která je úžasná.













8 komentářů:

  1. Já bych asi volila horní variantu. Moc se mi líbí ty dva malé obrázky se žlutými koly - je to taková zajímavá kombinace.
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně se libí nejvíc ta ženská silueta, je taková něžná, ženská přitom rafinovaná :-)

      Vymazat
  2. Moc hezké plakáty, tam si musí vybrat každý. Volila bych spíš variantu první. Zdraví Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je tak fakt nepřeberné množství plakátů a jsou krásné.

      Vymazat
  3. Ahojky,
    já bych byla asi pro druhou variantu. Moc se mi líbí, co sis vybrala. Já mám od nich doma taky několik obrázků a jsem moc spokojená.
    Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se pořád rozhoduji...možná to dopadne tak, že ještě něco přikoupím a poskládám to úplně jinak :-)

      Vymazat

Vaše komentáře mě vždy potěší. Hezký den.