úterý 21. prosince 2021

FOTKY, FOTOKALENDÁŘE, PEXESO Z FOTEK....FOTKY KAM SE PODÍVÁŠ

 Fotky. 

Jak bychom vzpomínali kdyby nebyly? Miluji je. Čím jsem starší, tím víc. Začínám chápat babičku, která se tak ráda probírala fotkami a  krásně povídala o lidech na nich. Byly zažloutlé, zkroucené a přece tak důležité.

V dnešní době máme takových možností jak uchovat vzpomínky. A tady je jedna firma, která to dokáže fakt dobře. 

E- shop Tiskarik.cz se zabývá tvorbou fotografií, fotokalendářů, obrazů z fotek a tak dále.
Vybrala jsem fotokalendáře. Vím, že tohle je jeden z dárků, které ocení snad každý.
A já ho vytvořila pro moje holky - sestřičky, spolupracovnice.
Je to můj dárek na rozloučenou s nimi. 
Vzpomínkový.....


Pexeso z fotek - to je tak kouzelné. Mám malinkou vnučku, která miluje fotky, na kterých je ona. A tohle je přesně to, co s ní budu hrát pořád dokola ( to bude mazec) a ona to bude milovat.

A my, dospělí, se budeme procházet vzpomínkami.


Pexeso si můžete uschovat do krabičky, kterou si poskládáte.


A nakonec jsem vybrala obrazy. 
Moc jsem si přála vidět jak to bude vypadat, jestli to vůbec půjde.
A šlo to....a vypadají úžasně.

Samozřejmě záleží na kvalitě fotek, kterou posíláte. Uznávám, já je moc kvalitní neměla, což je na prd, ale jednoduše jsem tyto zásnubní fotky mojí dcery, moc chtěla. 


A tohle jsme my, holky naší rodiny. 

Děkuji firmě Tiskařík, že jsem si mohla tyto produkty vytvořit.
A vám doporučuji - mrkněte se tam.









8 komentářů:

  1. Já si dělala vloni kalendář, letos jsem na to kašlala, ale to pexeso nechám udělat asi vnučce k narozeninám. Je to taky taková narciska, svoje fotky si může prohlížet od rána do večera....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moje vnučka je taky narciska :-) to asi všechny děti. Ale pravda je, že když si moje dospělé děti rozbalily pexesa ze svých fotek, prohlížely a usmívaly se stejně jako ta malá vnučka :-)

      Vymazat
  2. Já dělám nástěnný kalendář každý rok mámě (s našimi fotkami) a loni jsem dostala od manžela stojací s fotkami míst, kde jsme spolu byli na výletech nebo dovolené. Souhlasím, že to jsou pěkné a vděčné dárky.

    OdpovědětVymazat
  3. To pexeso je moc hezký nápad na dárek. Já jsem v minulosti nechávala dělat polštáře s fotkou, fotoknihy, kalendáře, trička - a vždycky to mělo úspěch. Přeju krásné Vánoce. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pexeso mělo super úspěch :-)
      Taky přeji krásné sváteční dny.

      Vymazat
  4. Přeji pohodové vánoční svátky.
    Dárky určitě udělají velkou radost.
    Dělám každý rok vnučce fotoknihu, průřez celým rokem.
    Díky za tip na pexeso, to by se ji asi taky líbilo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fotoknihy dělám sama sobě...za každý rok průřez :-)

      Vymazat

Vaše komentáře mě vždy potěší. Hezký den.