úterý 28. prosince 2021

BRAND BOX: VÁNOČNÍ

 Na vánoční speciál jsem se moc těšila. 
Představila bych si ho plný oříšků, ochucených cukrů, rumu a třeba i mouky.

Realita?

TCHIBO

Pro milovníky rozpustné kávy je tohle dobrá varianty. Tchibo má kávy opravdu dobré. Tu moji si odnesla dcera :-)
BONAVITA


Další dobrota, kterou si odnesla dcera. Tohle mě fakt neoslovilo. Navíc s jahodovou náplní ? Brrrr.

LAGRIS


Mletý mák je super. Manžel makové věci miluje a tak mu něco dobrého upeču....po Novém roku :-)

BABIČČINA VOLBA


A hele, mouka :-) A dokonce na perníčky. Ty jsem letos nepekla, ale proč je neupéct třeba na Silvestra?

JOYA


Tyto rostlinné mléka mi chutnají. Buď ho vymlasknu jen tak nebo si ho přidám do vloček.

DEVELEY

Tento produkt je pro mě novinkou, na kterou se fakt těším. Představuji si ho v těstovinovém salátu...mňam.

BONDUELLE

A tohle to toho těstovinového salátu přidám taky. 

A to je všechno.
7 kousků.....taky se vám to zdá málo?
Celková cena: 447.-
Jsou to dražší věci.....takže proto ten počet.

Součástí byly i dva časopisy. Oba už někdy v boxu byly, takže mě spíš naštvaly.


Zdá se vám box vánoční?
Mně moc ne :-(

Nicméně se těším na GLANC BOX, který přijde v lednu.
Pokud si ho chcete pořídit, můžete TADY.


6 komentářů:

  1. Taky jsem byla trochu zklamaná tím, že box nebyl vánočně laděný (mouka na perníčky pro mne dorazila pozdě - už jsem je měla dávno hotové). Nicméně využiju postupně vše kromě instatního kafe - to u nás v širokém okolí nepije nikdo.

    OdpovědětVymazat
  2. Kromě mouky na perníčky mi box moc Vánočně nezní, mohl být mnohem lepší :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  3. Mě také dost zklamal. Píšou vánoční, ale vánočního tam nevidím asi nic. Škoda, že do boxu nedali alespoň vánoční sušenky, kolekci nebo vaječný likér.

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě vždy potěší. Hezký den.