sobota 11. prosince 2021

SPOTŘEBOVÁNO: ŘÍJEN A LISTOPAD 2021


 Spojení dvou měsíců se celkem osvědčilo, takže v něm pokračuji.

POTRAVINY

Perníčky

Nepatřím mezi milovníky perníčků ani značky Manner, takže nevím co mě to napadlo koupit si je :-)

Jenže musím uznat, že jsou to jedny z nejlepších (ne-li nejlepší) perníčků, které jsem kdy měla. Jsou bez polevy, v čokoládě, s cukrovou polevou. Nepřeslazené, měkkoučké, jemně citrónové....

Cena: cca 80.-/500gr.

COFFEDREAM

Káva zrnková Vietnam

Moc dobrá káva. Není kyselá, má chuť po čokoládě a nádherně voní. Každý měsíc mají v akci některou z káv, kdy cena je opravdu výhodná. 

Cena: 45.-/100gr.


LIFELIKE

Tyčinka s madlemi a čokoládou

Byla moc dobrá. Od této firmy jsem dceři koupila adventní kalendář plný oříškových másel, tyčinek atd. a tato mi byla přibalena jako dárek.

DM BIO

THAI Curry sauce

Thajská kari omáčka, která byla výborná. Vůbec to nemusí být jen rychlovka k večeři, ale i jako fakt dobrý oběd. Já ji udělala s kuřecím masem a jasmínovou rýží a manžel se olizoval až za ušima :-)

Cena: 60.-/325 ml 

TOPNATUR

Müsli srdcem - Malina&Belgická čokoláda

Jednoduše nejlepší müsli, které jsem kdy měla. S bílým jogurtem a trochou (třeba) datlového sirupu...Absolutní dokonalost. A to já na müsli vůbec nejsem, ale toto už mám v zásobě :-) 

Cena: já ho kupovala v DM za 114.-/ 250gr., ale na e- shopech se dá koupit mnohem levněji.

ALLNATURE

Himalájská sůl

NEDOPORUČUJI. Jídlo mi křoupalo mezi zuby díky nerozpuštěným částečkám...písku? minerálů?.... Nebylo to jen sem tam něco, ale každé sousto plné...nevím čeho. Nejdříve jsem podezírala sama sebe ze špatně umyté zeleniny, špatně přebrané čočky atd., ale kdepak....sůl. Do skleničky s vodou jsem dala kávovou lžičku a vidíte na obrázku co v ní zůstalo nerozpuštěného bordelu - a to je foceno druhý den.

Cena: 39.-/500 gr.

Lyofilizované jahody

Výborné, plné chuti, krásně červená barva.

Cena: 49.-/20gr.

KRÁSA

KNEIPP

Plátýnková maska

Byla hydratační, krásně voněla a já si rozhodně pořídím i jiné od této značky.

Cena: 95.-

CURAPROX

Zubní pasta

Příchuť broskev a meruňka. Je sladká na což jsem si musela zvyknout. Dělala všechno co se od pasty na zuby očekává, ale já bych si ji už nekoupila právě kvůli sladkosti.

Cena: 219.-

ESSENCE

Make me brow

Kupuji stále dokola....výborný gel na obočí za pár korun. Doporučuji stále a stále.

Cena: 70.-

BIODERMA

Micelárka Sensibio H2O

Velmi dobrá, skoro neparfémovaná. Odlíčí všechno i oči a neštípe.

Nezapomínejte si ji z obličeje smývat, tak jako každou micelární vodu.

Cena: cca 300.-/500ml, ale hlídejte akce 1+1 kdy se dá pořídit za 450.-

RENOVALITY

Arganový olej

Miluji ho. Primárně je určen na vlasy, ale já ho používám jako noční sérum, místo krému. Pleť po něm mám krásně vyživenou, hladkou a hydratovanou.

Aplikuji na vlhkou pokožku, vmasíruji. Je okamžitě vstřebaný. A vydrží 1/2 roku při každodenním používání.

Cena: 350.-/100ml

REXONA

Shower fresh

Další z produktů, které používám pořád a pořád a po

řád. Miluji tu vůni, cítím ji ze sebe celý den. 

Cena: 55.-

BATISTE

Original

Další má stálice. Suchý šampon, který vlasy odmastí a úžasně načechrá a voníííííí. Nejlepší ze všech.....i když teď zkouším levnější alternativu :-)

Cena: 119.-

SCHAUMA

Winter - kondicionér

Nádherná vůně, která vydrží ve vlasech. Je určený pro zimní období, s tím, že je nějak upravený pro chlad.

Cena: 50.-/250ml

A to je všechno. Máte taky stálice jako já? Napište mi.


7 komentářů:

  1. Jasně - taky mám stálice, které používám furt. U mne je to kuličkový antiperspirant od Nivey a tekuté mýdlo Balea (teď ho mám zrovna v článku "Z kosmetické poličky"). Pak ještě asi odličovací tamponky Cien.

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, super produkty jsi spotřebovala, velká inspirace , co do kávy a zdravějšího mlsání. Olej od Renovality bych ráda vyzkoušela, ale nejraději bych první získala nějaký vzoreček, abych věděla, jestli mi bude sedět. Přeji krásné adventní dny. ☺♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já arganový olej brala bez vyzkoušení a seděl mi.

      Vymazat
  3. Ahoj,
    docela jsi mě nalákala na to musli, já ho mám ráda k snídani s bílým jogurtem, občas přidám nějaké čerstvé ovoce (záleží na tom, co lednice nabídne:-D). Plátýnková maska od Kneipu mě hodně láká, ale chci si počkat na nějakou akci, je jinak docela drahá. Na suchý šampon Batiste taky nedám dopustit.
    Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Ještě jsem si nepřišla na to, že bych nějakou kosmetiku kupovala pravidelně, ale děkuji za tipy. Já se spíše soustředím na čaje. Manžílek totiž pořídil domů nové krabičky na čaj, a tak jsem si říkala, že by to chtělo je naplnit něčím v Čechách neznalým. Koupili jsme od kamaráda z Indie exotické čaje v pytlíku i sypané. Moc se těším až je ochutnáme.

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě vždy potěší. Hezký den.