sobota 13. ledna 2024

LOOKFANTASTIC BEAUTY BOX: LEDEN 2024

 Je tu první box tohoto roku! 😃 

Já vím...ale když já mám tyhle mystery krabičky fakt ráda 💚

DR. LIPP


Tento tónovaný balzám je vyroben z pouhých čtyř přírodních ingrediencí, které se zaměřují na suchost s intenzivní hydratací a svou jemnou barvu získává ze šťavnatých bezinek.
Cena: 6,99 Ł

WELEDA


Ideální pro použití v zimě, receptura je obohacena o směs rozmarýnu, heřmánku a včelího vosku pro intenzivní výživu a kondici těla. 
Cena: 2,99 Ł

NAILS.INC


Posilující receptura ze špenátu, mořských řas a kapusty bohaté na keratin, která pomáhá opravit vzhled poškozených, lámavých nehtů.
Cena: 10 Ł

PHILIP KINGSLEY


Tento sprej s mnoha výhodami má vysoce účinné složení, které podporuje viditelný objem a podporuje plnější vzhled vlasů. 
Cena: 12 Ł

THIS WORKS


Tento vonný sprej, který se může pochlubit 100% přírodní směsí čistých esenciálních olejů, pomáhá podporovat pocity klidu a pomáhá zmírnit stres a zmírnit špatné nálady prostřednictvím aromaterapie. 
Cena: 12 Ł

SO ECO


Zaveďte ájurvédskou krásu do svého každodenního rituálu péče o pleť s tímto nefritovým masážním kamenem na obličej, který pomáhá zmírnit svalové napětí a podporuje lymfatickou drenáž a zároveň obnovuje pocit harmonie. 
Cena: 10 Ł

Za box jsem platila 378 KČ a celková hodnota produktů je 54 Liber což je 1543.- při kurzu Libry 28,59.

Ceny produktů mám z oficiálních stránek TADY.

Nejspokojenější jsem s balzámem a nejmíň s antistresovým sprejem, protože mi nevoní.

11 komentářů:

  1. Tak koukám, že se balík rozhodně vyplatil. ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Ráda jsem si Tvoji recenzi přečetla. Zaujal mne prostředek na lámavé nehty.
    Hezký den !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  3. Zajímavé. Tuto kosmetiku vůbec neznám. Ráda jsem si přečetla recenze. Já mám ale svoji značku a měnit ji asi už nebudu.

    OdpovědětVymazat
  4. Já mám taky slabost pro balíčky s překvapením, ale kosmetické nejsou úplně to pravé pro mne. Některé věci vůbec nepoužívám (třeba tvářenky, laky na nehty...), tak bych měla problém to využít. Vyhovoval mi Brand box s jídlem, docela mne mrzí, že končí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já právě ty laky, tvářenky atd. schovávám a pak z nich dělám beauty boxy pro dceru, snachu a neteř.

      Vymazat
  5. Balíčky - krabičky - mám ráda, ale drogistické taky moc nevyužívám, jak psala Stáňa výše, o jídle - to je jiná. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, jídlo je moje vášeň, takže boxy s ním mám raky ráda. Však jsem taky léta odebírala Brandbox.

      Vymazat
  6. Hodnotově se balíček opravdu vyplatil :) Opravdu zajímavé produkty. Mě nejvíc zaujal ten vonný olejíček. Sama různé doma používám :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Klidně vám ho pošlu :-) Mně fakt vůbec nevoní.

      Vymazat
  7. Ahojky,
    já jsem ráda, že jsem předplatné ukončila - ten sprej a balzám na rty mám už z předešlých boxů, to samé platí pro Weledu.
    Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě vždy potěší. Hezký den.