pondělí 12. února 2024

10 NEJ: LEDEN 2024

 První měsíc nového roku je fuč. Jaký byl?

1. KNIHA

POZNÁMKY K POPRAVĚ


Odsouzený sériový vrah nechápe, že ostatní nerozumí tomu proč zabíjel.....chce být oslavován, nezapomenut. Vyjde mu to? Tohle byla velice nevšední kniha.
2. FILM/SERIÁL/DOKUMENT

TAJEMSTVÍ MODRÝCH ZÓN


Krásný dokument o místech, kde se lidé dožívají velmi vysokého věku. Je na Netflixu a rozhodně stojí za shlédnutí. 
Tady je velmi stručné shrnutí dokumentu.


3. BÁSNIČKA

Letos budou básničky na téma daného měsíce. 

Leden = Nový rok

NOVÝ ROK je zase tady,

vítají ho lidí davy.

Vše je nové, vše se mění,

dáváme si předsevzení.

Lásku, štěstí, pevné zdraví,

to si přejí staří, mladí.

S písní na rtech - krok sun krok,

protancujem tento rok :-)

4. NEHTY

Nová rubrika kde si budu dokumentovat jaké nehty jsem tento měsíc nosila. A budu moc ráda, když mi napíšete líbí/nelíbí.


Modrá k zimě patří a ke mně, jako zdravotní sestře, taky :-) Měly v sobě modrý pigment, takže se krásně třpytily.

5. DOPORUČUJI

DATLE MEDJOOL


Už nikdy nebudete chtít datle z běžného obchodu. Tyhle jsou masité, měkké, medové....prostě luxusní.
Já je kupuji TADY. Kdo je taky miluje?

6. KAMÍNKY

Další inovovaná rubrika. Miluji nacházení cestovatelských kamínků. A taky je ráda maluji. Tady si budu ukládat buď mnou namalované kamínky nebo nalezené kamínky. Ne, všechny, ale ty nejpovedenější. Prostě rubrika pro kamínky :-)


Moje série zdravotních sestřiček :-) 


Tento jsem našla u nás ve městě. Má PSČ 68724. A teď už je v Liberci kam jsem ho odvezla.,

7. PŘEČTENO

POZNÁMKY K POPRAVĚ


Viz výše.

SMRT MEZI ŘÁDKY


Myslíte si, že je někdo schopný kvůli dobrému příběhu vraždit?
Tohle bylo dost dobré čtení.

30 KILOMETR


Cesty lidí se občas protnou a způsobí radost, neštěstí, chaos.....

8. FOTKA

ČTYŘI GENERACE


Každoročně si takovou fotku děláme se synem a jeho dětmi....a teď už i s dcerou 💓

 9. RŮZNÉ

Dostala jsem deník....nikdy jsem si nic takového nepsala. Tento je zvláštním tím, že je to deník na 5 let.


Každý den zodpovíte otázku dne.


Já si tam napíši i pár slov o daném dnu....když je co zapsat.

Zatím mě to baví. Znáte tento deník? Nebo ho dokonce někdo vlastníte a zapisujete?

10. CITÁT







To je moc krásný citát. 
Mějte úspěšné dny.


5 komentářů:

  1. Míšo, kamínky jsou moc pěkné. Třicátý kilometr jsem taky zrovna dočetla a líbil se mi.
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
  2. Ten 5 letý deník miluju a kamínky též sbírám a zkouším malovat. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Těším se až si zápisky z letošního roku budu porovnávat za 5 let :-)

      Vymazat
  3. Moc pěkné kamínky, Míšo :) Taky rodinná fotografie ... A zaujal mě i tip na dokument, podívám se na Netflixu.

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě vždy potěší. Hezký den.