sobota 24. února 2024

ALICE SLATEROVÁ: SMRT MEZI ŘÁDKY

Příběh z oblasti knihkupectví? Odehrávající se přímo mezi knihkupci? To jsem prostě nemohla nepřečíst :-)
Takže děkuji Gradě za zaslání recenzního výtisku.

RAUCH je knihkupkyně, která je posedlá sériovými vrahy. Miluje podcasty o nich, stejně jako knihy o těch nejznámějších. Obdivuje je. 

LAURA je knihkupkyně, která cokoliv o sériových vrazích nenávidí.

Tyhle dvě jsou naprosto rozdílné. Zatímco Rauch lidi odpuzuje, Laura je jako sluníčko.
Zatímco Rauch práce vlastně nebaví, Laura svou práci miluje.


Rauch je Laurou fascinovaná, chce se jí podobat, chce se s ní kamarádit. Jenže Lauru Rauch odpuzuje.
I Laura má své démony - minulost, neopětovanou lásku, alkohol. Tím více ji Rauch chce poznat. V jednom alkoholovém excesu se Rauch dozví příčinu jejích psychických eskapád. A teď může začít spřádat své sítě......


Vlastně jsem nevěděla co čekat. O to víc mě kniha mile překvapila. Postavy jsou vykreslené výborně, autorka hodně popisuje jejich pocity....občas jsem měla pocit, že cítím popisované pachy :-)

Moc se mi líbil detail, kdy každá kapitola o Rauch začíná šnekem. Jak vidíte na obrázku výš, je na začátku na okraji stránky....


....tady už je kousek dál....


...až se dostal přes celý list :-)


HODNOCENÍ


ANOTACE

Knihkupkyně Roach nechce přátele. Všechno, co potřebuje ke spokojenosti, jsou knihy o sériových vrazích a kriminální podcasty. Ovšem jen do chvíle, než do knihkupectví nastoupí půvabná Laura, kterou si každý hned zamiluje. Laura má ale i temnou stránku a tu vidí jen Roach. Když odhalí tajemství z její minulosti, zvědavost pomalu přerůstá v posedlost a Roach udělá cokoli, aby pronikla do Lauřina života. Ať už si to Laura přeje, nebo ne.



 

6 komentářů:

  1. To by se mi mohlo líbit. Děkuji za tip. 🙂
    Hezký víkend.

    OdpovědětVymazat
  2. To vypadá na pěkné krimi, píšu si na seznam a poptám se v knihovně :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Zajímavý tip, myslí, že by se mi taky mohla líbit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky myslím, že by se ti líbila. Je to trochu jiné krimi...

      Vymazat

Vaše komentáře mě vždy potěší. Hezký den.