středa 21. února 2024

LOOKFANTASTIC BEAUTY BOX: ÚNOR 2024

Je tady únorový box plný krásy.

GRUUM


Tato masážní tyčinka bez palmového oleje pomáhá zmírňovat bolesti a suchou pokožku díky hydratačnímu kakaovému máslu, esenciálním olejům a povznášejícím vůním rozmarýnu, neroli a levandule.
Cena: 12Ł

CHRISTOPHE ROBIN


Tento nejprodávanější detoxikační šampon obnovuje rovnováhu a čistí citlivou nebo mastnou pokožku hlavy tím, že odstraňuje každodenní usazeniny a zanechává vlasy na pohled a pocit svěžesti a lesku.
Cena: 15Ł

LOTTIE


Dokončovací pudr, který pomáhá fixovat make-up, takže vaše pleť zůstane bezchybná po celý den.
Cena: 3,95Ł

PETER THOMAS ROTH


10minutová nebo noční maska s růžovými kmenovými buňkami a výtažky, která pomáhá tonizovat a rozjasňovat pleť, obnovuje bariéru vlhkosti pleti a snižuje viditelnost pórů.
Cena: 10Ł

AROMATHERAPY


Tato směs esenciálních olejů rozmarýnu, černého pepře, levandule a zázvoru zklidňuje a osvěžuje unavené svaly a zároveň hydratuje a zjemňuje pokožku.
Cena: 8Ł

SPECTRUM


Ať už roztíráte barvu nebo pigment, tento zúžený štětec má super měkkou, nadýchanou hlavu štětce, která je ideální pro bezproblémové nanášení a míchání očních stínů.
Cena: 6Ł

CELKOVÁ HODNOTA
55 Liber

MOJE CENA
13 Liber

Nejvíce mě nadchla maska a šampon a nejméně pudr, protože nedávno v boxu byl.
Jak se vám líbí?

 

13 komentářů:

  1. Já úplně miluju, když mi domů přijde balíček s novou kosmetikou . Všechno si to otevřu, očichám a hned vyzkouším. Pak si to rovnám v koupelně do poliček a kochám se, kolik toho zase mám :-D . Manžel už to naštěstí nekomentuje, protože si zvykl na to, že jemu stačí jeden šampon na celé tělo a já jich musím mít 10 :-D .

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já nejsem moc na shromažďování....ale mystery balíčky miluji.

      Vymazat
  2. Podľa mňa podarený boxík, štetce od značky Spectrum mám veľmi rada, ten by asi potešil najviac :) Púder od Lottie už tiež mám doma, takže by som z neho tiež nebola veľmi nadšená. Celkovo je tá značka dosť zastúpená v beauty boxoch.

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj, štětec mě zaujal moc, šampon bude jistě super a fixační pudr je asi taky prima mít doma. Hezké složení boxíku. ☺♥

    OdpovědětVymazat
  4. Pěkný boxík, zaujala mě maska a pudr, ale i štětec vypadá skvěle :)

    OdpovědětVymazat
  5. Nevypadá to špatně - zajímavé, pro mne neznámé produkty.

    OdpovědětVymazat
  6. Tak to je pěkný boxík. :) Nejvíce mě zaujal šampon a štětec.

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě vždy potěší. Hezký den.