sobota 16. března 2024

LOOKFANTASTIC BEAUTY BOX: BŘEZEN 2024

 Máme tady další měsíc, což znamená další krabička krásy. Jedná se o jarní rutinu.....tak jdeme na ni.

ANASTASIA BEVERLY HILS


Tohle je velmi známá a oblíbená značka. Sérum na obočí obsahuje ricinový olej, pomáhá vyživovat, chránit a vyživovat obočí. Dále obsahuje ženšen a peptidy.
Cena: 37Ł (wow)

BRUSHWORKS


Tyto ultralehké gumičky jsou vyrobeny z vysoce kvalitního saténu, který pomáhá minimalizovat tření a snižuje riziko zlomení nebo roztřepení vašich vlasů.
Cena: 4,99Ł

NAIL HQ


Tento vysoce pigmentovaný lak na nehty nabízí hedvábně hladkou aplikaci a poskytuje hluboký, lesklý povrch v bohatém, karmínově červeném odstínu, který bude vždy nadčasově trendy.
Nádherná barva.
Cena: 5,99Ł

MIO


Sérum poháněné směsí AHA s extraktem z malin a kyselinou mandlovou jemně odstraňuje odumřelé kožní buňky, zatímco extrakt z fíků a bambucké máslo pomáhají uzamykat vlhkost.  
Cena: 5Ł

FIRST AID


Tato tyčinka proti oděru vytváří ochranný štít na jemné pokožce a tím zbraňuje tření. Obsahuje bambucké máslo, ovesné vločky a ženšen.
Výborný produkt na léto, aby se nám neodíraly stehna nebo jiné části těla 👍
Cena: 9Ł

GATINEAU


Osvěžující gel s extraktem z fíku barbarského, bambuckým máslem a aktivními látkami z mořských řas podporuje dlouhodobou hydrataci pokožky, která je jemná, zářící a hedvábně hladká.
Už jsem ho začala používat a je extrémně příjemný, velmi decentně parfémovaný a pleť mi krásně rozjasní.
Cena: 19,99Ł

A to je vše. Obsah se mi velmi líbil. Lak na nehty a gumičky půjdou do krabičky pro moje holky ( kdo čte mé články  ví....), ostatní využiji pro sebe. 

Cena: 1139,43KČ ( při kurzu 29,58 v den kdy tento článek píšu).

MOJE CENA: 395,30 KČ

Napište mi, který produkt vás zaujal nejvíce.



3 komentáře:

  1. Látkové gumičky jsem si poslední dobou velmi oblíbila a líbilo by se mi i sérum na obočí. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ten lak je úžasná barva! Takovou mám moc ráda.

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě vždy potěší. Hezký den.