sobota 2. března 2024

Buchta líné ženy

 Fakt taková existuje :-) Moje kamarádka nerada peče. Jednou jsem k ní přišla na návštěvu a ona měl celý plech téhle buchty. Prý přesně pro ni - hrnečková, jednoduchá a dobrá. Možná ji všechny znáte, ale i tak. Tady je.

Ilustrační foto, snad se nebude pazitka.cz zlobit. Já svoji krásně ukrojenou buchtu zapomněla vyfotit

SUROVINY

2 hrnky polohrubé mouky
1 hrnek cukru
1 hrnek oleje
1 hrnek máku
2 hrnky mléka
3 vejce
1 prášek do pečiva
1 vanilkový cukr. 


A takto jednoduché to je - všechno smíchej dohromady. 


Vlij na plech vymazaný a vysypaný kokosem ( moukou). Peč na 180st.cca 25 - 30 minut.



Po vychladnutí pomaž marmeládou a posypej kokosem.




Tip pro méně líné ženy: místo marmelády a kokosu můžeš udělat citronovou polevu a buchtu jí polít.

A to je vše.
Znáte tuhle línou buchtu? Napište mi.



10 komentářů:

  1. Ahoj Míšo, tak ten název je úžasný 😇🙃. Místo máku bych mohla dát kokos, ten já ráda. Zkusím upéct. Díky moc za prima tip.

    OdpovědětVymazat
  2. Buchty typu žaves (jak říkala naše známá žádné velké sr*ní) miluju. Všechno dohromady a vylít na plech. Já mám takovou (od té známé) zase na lžíce. S různými obměnami přípravy (místo celých vajec sníh z bílků, nebo naopak našlehat žloutky s cukrem a olejem a dodat sníh) vždycky vznikne něco trochu jiného. Jinak je to univerzální těsto. Na bublaniny, na bábovku, na různé řezy ....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Takové buchty jsou ideální.....a žaves je super :-)

      Vymazat
  3. Moučníky typu zamíchej a nalij na plech mám ráda. Hrnkovou dělám bublaninu i bábovku, maková je zajímavý tip, jen do jiné domácnosti, než je naše (manžel mák nerad a a mne je plech moučníku přece jen moc :D)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U nás zase manžel mák miluje a já ho nemusím...ale obětuji se :-)

      Vymazat
  4. Podobné buchty mám ráda, žádné crcání s nimi :)) Místo máku bych asi dala třeba ořechy, i když manžel by mákem rozhodně nepohrdnul, já ho ale uplně nemusím :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ahojky,
    já ji znám s tou citronovou polevou, ale asi bych si ji dala spíše s marmeládou, jsem rozhodně marmeládový typ.
    Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Perfektní název 😂 hrnkové recepty mám ráda právě kvůli jejich jednoduchosti a rychlosti😃 verzi s marmeládou neznám, k máku většinou volím citronovou polevu😃 Ale zkusím i tuto varinatu, až budu příště péct 😃 děkuji za inspiraci!

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě vždy potěší. Hezký den.