sobota 2. března 2024

10 NEJ: ÚNOR 24

 Nejkratší měsíc roku je na konci. I když letos je o den delší než jiné roky. Znáte někoho kdo je narozený 29. 2.?

1. KNIHA

Třicátý kilometr

Příběh více lidí, kteří se navzájem ovlivní, i když se neznají....nebo velmi zběžně.
Doporučuji jako klidné čtení o věcech, které jsou opravdu důležité.

2. FILM/SERIAL/DOKUMENT

ČESKÝ SURVIVOR

Po minulé řadě jsem ho vzala na milost a strašně moc jsem se těšila na 1. díl. 
A....nezklamal mě!
Díváte se taky?

3. BÁSNIČKA

ÚNOR=VALENTÝN 

Čtrnáctého v Únoru,
stojí chlapi v pozoru.
Ženy od nich čekají, 
že jim kytky dávají.

Dívky pečou srdíčka
pro ty svoje zlatíčka.
Dortík, pusa, kytička - 
zahřejí u srdíčka.

Svoje blízké mějme rádi,
pamatujme, kamarádi - 
kde je láska, kde je milo,
tam se vždycky dobře žilo.

4. MOJE NEHTY

VALENTÝNSKÉ


Prostě trocha lásky na růžovém :-)
Ve skutečnosti jsou mnohem hezčí než na fotce.


5. DOPORUČUJI

SLIWKA W CZEKOLADZIE


Všichni jezdí do Polska pro Krowki. Jen já pro tohle.


Je to sušená švestka obalená v čokoládě a mezi čokoládou a švestkou je vynikající náplň.


Miluji to. 


6. KAMÍNEK

Našla jsem ho v Liberci, kam jsem umístila 3 svoje. Bohužel jsem je zapomněla vyfotit :-(
Tak aspoň tento.


7. PŘEČTENO

GAZELY


Prostě Patrik Hartl. Odpočinková četba, nenáročná, ze života. 

TÍŽIVÉ TICHO


Detektivka Roberta Bryndzy. Většině se určitě bude líbit, ale já jsem milovník Yrsi nebo Keplera, takže za mě jen dobré.

8. RŮZNÉ

HLÁŠKY NAŠÍ ELLI


Elli: Mám 4 dědečky.
Její maminka: A které?
Elli: Dědu Honzíka, dědu Romana, dědu Ivana....
Její maminka: A čtvrtý?
Elli: Čtvrtý je babička Míša.
😁😁😁😁😁

9. FOTKA

VÝCHOD SLUNÍČKA PŘI MÉ PRACOVNÍ CESTĚ



A západ ten den byl taky krásný.



10. CITÁT

Štěstí a duhu neuvidíme nikdy nad sebou, ale vždy nad hlavami druhých. 


Tak ať vidíte i tu svou :-)

Šťastné dny všem.


8 komentářů:

  1. Švestky bych si dala taky, zato na Survivor nekoukám, nějak mne to podle ukázek nezaujalo. My koukáme na kuchařské soutěže (aktuálně na Peče celá země) a na krimi :). A povedly se ti moc pěkné fotky - jak východy, tak západ slunce i duha (tu jsem letos ještě neviděla).
    Tak pěkný březen

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na Peče celá země se dívám taky, jsem prostě soutěžomil :-)

      Vymazat
  2. Na Survivor se nedívám. Co jsem z podobných reality show milovala byla Pevnost Boyard. Uvítala jsem pak novou řadu s českými "celebritami" kde roli starce na věži hrál Jan Rosák

    OdpovědětVymazat
  3. Moc hezké fotky. 🙂 Jinak nekoukám, ale vím, že další ráda začala. Nicméně, neviděla jsem ani jednu.

    OdpovědětVymazat
  4. Na Survivor se nedívám, vůbec mě podobné pořady nelákají. Ale ráda vzpomínám na doby hodně dávno, kdy dávali Pevnost Boyard, to se mi líbilo :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem zase milovník těchto pořadů. Americkou verzi Survivora jsem viděla od první série doposud.

      Vymazat

Vaše komentáře mě vždy potěší. Hezký den.