středa 10. dubna 2024

CESTOVÁNÍ: BRATISLAVA

 Prodloužený velikonoční víkend jsme se rozhodli strávit u našich slovenských sousedů.

A to přímo v hlavním městě, Bratislavě. Ubytovali jsme se v Arcadia Boutique hotelu přímo v srdci historického centra. Takže jsme měli všude kousek :-) Hotel by krásný, rozhodně můžu doporučit.

A tak jsme se procházeli....


Tohle je stará radnice a budova vlevo radnice nová.


Michalská věž. 


Kouzelné minimuzeum kam doporučuji zajít. Lze tam i zakoupit suvenýry, malinko jiné než všude jinde.


Muž hledící z kanálu :-)


V Bratislavě mají UFO....Původně jsme chtěli dovnitř, ale nakonec nám nevyšel čas. 


Bratislavský hrad




Hezčí než Ufo i hrad je Modrý kostelík. Na fotce to nevynikne, ale je jako z pohádky.


A v této tržnici je každou sobotu trh, kde koupíte regionální i exotické dobroty.











Tato paní měla nejdelší frontu....i my si u ní koupili domácí sýr, pagáčky, pomazánku....

A taky jsme v Blavě dobře papali :-)


Byl to moc hezky strávený víkend. Jsem ráda, že to na Slovensko máme kousek, protože tam jsou dobří lidé a krásný kraj.



8 komentářů:

  1. Skvěle jste si to užili! Tyhle tržnice mám taky moc ráda! Proto ráda vymetám příležitostné trhy, co bývají u nás a v okolních městech :) A ten pohár, mňam. Bratislavu jsem navštívila akorát jako malá, asi v 5. třídě :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  2. Určitě krásně strávený víkend. A hotel vypadá skvěle.

    OdpovědětVymazat
  3. Pekné fotky, vyzerá, že ste si to tam ozaj užili! Dúfam, že sa aj ja čoskoro dostanem na Slovensko.

    OdpovědětVymazat
  4. Ve městě jsem před třemi roky také byla a moc se mi tam líbilo. :)

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě vždy potěší. Hezký den.