sobota 6. července 2024

HARRY POTTER A OHNIVÝ POHÁR - ILUSTROVANÉ VYDÁNÍ

 Mám tady další naprosto nádhernou knihu.

Nádhernou obsahem i vizuálně. 

Pokud milujete Harryho Pottera chápete, pokud ne, podívejte se alespoň na tyto ilustrace. 

Každou návštěvu, která k nám přijde, v knihovně okamžitě zaujmou.

Ilustrace Jima Kaye nejsou prvoplánově dětské. Jsou nádherné, dodávají tu správnou atmosféru.





Nejsem sběratelka ani nutně nemusím všechny knihy, které přečtu, vlastnit, ale ilustrované vydání Harryho Pottera je výjimkou. Ty prostě musím mít všechny. Pokaždé, když mi oči zabloudí ke knihovně, ve mně vyvolají úsměv.

Knihu můžete zakoupit na e- shopu Dobre-knihy.cz 




11 komentářů:

  1. Oblíbená četba mých vnoučat.Už na pohled jsou to moc pěkné knihy.
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moje vnoučátka jsou ještě malinká, ale těším se až vyrostou a budou muset si je se mnou číst :-)

      Vymazat
  2. Já Harryho nečetla a letos jsem ho vůbec poprvé viděla v TV. Asi nebudu šílený fanoušek, některé díly se mi líbily víc, jiné míň. Nicméně tyto knihy jsou fakt skvosty.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díly jsou temnější a temnější....ale pořád super.

      Vymazat
  3. Koukám, že se mi k několika článkům vůbec neobjevily komenty, možná je budeš mít ve spamech, Míšo.

    OdpovědětVymazat
  4. Hola a todos, mi nombre Ximena Jimena de Cuba. Quiero usar este medio para informar al mundo sobre cómo me curé del herpes y el VIH. Primero, cuando tuve síntomas en 2014, me hice la prueba y salió positiva. Perdí la esperanza de tener una mejor relación o matrimonio. Todo cambió cuando conocí al Dr. Jekawo, me comuniqué con él, le expliqué todo y me dijo que tenía la cura, así que decidí pedirla. Así que lo hice. Después de 2 semanas, me hice la prueba y salió negativa. Le estaré eternamente agradecida. También puede curar el VPH, el VIH/SIDA, la epilepsia, la anemia de células falciformes, la diabetes, el herpes, la EPOC, la esterilidad, el cáncer, las verrugas, la psoriasis, la pitiriasis rosada, etc.
    Correo electrónico: drjekawo@gmail.com
    El Dr. Jekawo también curó por completo la diabetes y el VPH de mi cuñado.

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě vždy potěší. Hezký den.