sobota 20. července 2024

SPOTŘEBOVÁNO - DOPORUČUJI

Tento tip článků už se na mém blogu pravidelně neobjevuje. Ale řekla jsem si, že občas napíšu o produktech, které mě zaujaly nebo naopak :-) 

POTRAVINY

Jako dítě jsme doma pili buď vodu nebo vodu ze sirupem. Tohle mi zůstalo až do dospělosti. Nekupuji žádné limonády, minerálky ani jiné tekutiny. 

Mám tady dva sirupy, které jsou vynikající. 

MOŠTĚNICKÝ SIRUP


Hustý, chutnající po čerstvém citrónu.....stačí trocha a máte osvěžující nápoj.
Cena: 64.-

MANDLOVÝ SIRUP


Tento sirup chutná jako marcipán. Je to luxusní, hustý, voňavý skvost. 
Ano, je drahý, ale dostat ho třeba jako dárek....to by mě potěšilo.
Cena: 185.-

KRÁSA

RITUALS


Cukrový peeling, který voněl jako pobyt v luxusním wellness. Pokožka po něm byla hladká, vláčná a voňavá. Měla jsem ho v LF boxu.
Cena: 420.- / 250 gr.

BATH&BODY WORKS


V tomto sprcháčí cítíte hutné léto. Hrušky, med, luční květy, sluníčko....Vůně drží na pokožce ještě dlouho po sprše. A já jsem moc ráda, že jsem si tenkrát, v Itálii, pořídila i tělovou mlhu, kterou právě používám.
Cena: koupila jsem ve velmi výhodné akci. U nás se nedá koupit, nedohledala jsem....

BOROTALCO


Značku Borotalco naprosto zbožňuji. Dělá totiž to co má. Mám na letní měsíce nakoupené jejich deodoranty ve všech variantách - kuličky i spreje.
Cena: 139.- ale já nakupovala v akci 2+1 zdarma 😉

BEAUTYPRO


Tuhle masku jsem měla v LF boxu. Naprosto výborná. Obsahuje mořský kolagen a olivový extrakt. Já jsem po ní měla pleť jako miminko. Možná vůbec nejlepší maska jakou jsem kdy vyzkoušela. Je drahá, ale mě se v boxu vyplatila.
Cena: na jejich stránkách stojí 6 Liber

REVOLUTION


Šípkový olej s retinolem.Hydratuje, liftinguje, regeneruje - užasný produkt, který jsem používala na noc, místo nočního krému. Taky z boxu LF.
Cena: od 268.-


A to by bylo všechno.
Napište mi jestli máte tento typ článků rády, jestli v nich mám pokračovat.
Takový občasník :-)



6 komentářů:

  1. Doporučení se vždycky hodí. Mne třeba zaujal ten citronový sirup.

    OdpovědětVymazat
  2. Zajímavé výrobky,zaujaly mě ty na pleť.Ovocnou šťávu jsem naposledy kupovala,když jsem hlídávala o prázdninách vnoučata.To nestačila jedna na týden.Sama piju vodu přes filtrovací konvici s přidáním horčíku.A nebo si koupím magnezii.Tvůj sirup mě ale zaujal.
    Měj hezkou neděli

    OdpovědětVymazat
  3. Ten mandľový sirup si tiež miešala s vodou alebo do kávy? Znie zaujímavo... A samozrejme aj ten citrónový. Rituals píling som tiež mala v LF boxe a je skvelý!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sirup se přidává do vody, klasicky jako třeba pomerančový. Anebo s ním můžeš osladit čaj.

      Vymazat
  4. Zaujal mě Rituals peeling, momentálně mám Dermacol a je taky fajn 😊

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě vždy potěší. Hezký den.