středa 10. července 2024

10 NEJ: ČERVEN 2024

 Červen je měsíc.....svateb. Tedy, našich svateb :-) Pochopíte v básničce.

1. KNIHA

HROB


Mrazivá, temná....prostě Yrsa. Těšte se na článek.

2. FILM

LÁSKA JE LÁSKA


Tohle je film z roku 2012. Je o lidech hledající lásku. Je to komedie, které je laskavá, plná přívětivého humoru....Mám tento film moc ráda.

3. BÁSNIČKA

SVATEBNÍ


Vdavky v naší rodině
jsou jen v červnu - povinně.

Moje první svatba malá,
patnáctého se udála.
A pak v červnu třináctého,
vzala jsem si Honzu svého.

Datum svatby mého syna...
taky červen - to je psina :-)
A pak dcerka moje zlatá,
zbavila se toho data!

4. MOJE NEHTY

KERATINOVÁ SADA


Dnes chci doporučit tuto keratinovou sadu na poškozené a slabé nehty. Jak víte od května mám své nehty a manikérka mi doporučila tuhle sadu. Je výborná. Obsahuje balzám na nehtovou ploténku a lak, který se aplikuje jako ochrana. 

5. DOPORUČUJI

GYOZA KNEDLÍČKY


Z Lidlu....Japonský týden. Vzala jsem je poprvé a tedy....fakt překvapily.


10 kousků naplněné výborně okořeněným masem. Součástí je i pytlík se sojovkou. Cena kole 60.- korun.



6. KAMÍNEK

Malovala jsem kamínky na do Rožnova....a zapomněla vyfotit :-(
Ani jsem v červnu žádný neobjevila.
Takže dnes zůstane tato rubrika prázdná.

7. PŘEČTENO

S KOUZELNICKOU HŮLKOU


Překvapivě dobrá.

HARRY POTTER A OHNIVÝ POHÁR
Ilustrované vydání


Nádherné ilustrace, úžasný příběh.

HROB


Jo jo....

EMMA


Kouzelná, snová....

ANDĚL SMRTI


Kriminálka o pomstě.

8. RŮZNÉ

DOVOLENÁ


Potřebuji poradit...opravdu seriózně.
Plánuji pro manžela překvapení k narozeninám - dovolenou u rakouských jezer.
Termín až v září.
Prosím vás o tipy, o osobní zkušenost....do které oblasti byste nás poslali?
Moc děkuji každému kdo mi dá tip. Už jsem toho prohlédla tolik, ale pořád nic nevybrala.

9. FOTKA

MY DVA


Měli jsme výročí svatby. Jsme spolu 19 let, z toho 9 jako manželé.
Miluji ho 💓

10. CITÁT

A když je celý červen o svatbách tak tady je náš citát ze svatebního oznámení.



Mějte krásné dny a prosím o tipy kam k rakouským jezerům.












6 komentářů:

  1. Gratuluji k výročí! Mít vedle sebe skvělého chlapa je prostě nej!
    Přeji hezké dny, Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Hodně dalších krásných let.Moje dcera měla svatbu 13.června,pro ni je 13 šťastné číslo.
    Knížky jsou zajímavé,dvě z nich jsem četla.U rakouských jezer jsem nebyla,nemohu poradit.Přeji hezké letní dny

    OdpovědětVymazat
  3. Já jsem nakonec přes booking zamluvila ubytování v Obertrau. Moc se tam těšíme

    OdpovědětVymazat
  4. Gratuluji k výročí, my už měli 31, přijde mi to neskutečné 😃 Jinak si asi budu muset připomenout film Láska je láska, je to už strašně dávno, co jsem ho viděla.

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě vždy potěší. Hezký den.