středa 17. července 2024

MŮJ SUPER BOX: LIMITKA

 Protože už neodebírám žádné boxy s překvapením, řekla jsem si, že vyzkouším jeden, který jsem fakt dlouho neměla. A zrovna jsem narazila na jejich letní limitku plnou kosmetiky.

Můj super box

Zaplatila jsem 499.-
Hodnota dalece převyšuje tuto cenu. Posuďte sami.

GARNIER



LÓREAL



VEET



DUREX



DOVE



FEMFRESH



LÓREAL



ZIAJA



LADY SPEEK STICK



DOVE



PERSIL



Tak co říkáte na obsah?
Za mě hodně dobré. Až na jedinou věc ( napište mi do komentáře váš tip, která to je) využiji všechno.

Znáte tento box? 








12 komentářů:

  1. Za 499 Kč opravdu slušný obsah!
    Přeji příjemný letní den. Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Neznám a valím kukadlice. Všechno super věcičky. Tedy až na ty kondomy, tak u těch jsem se trochu smála. Myslím že to je ta jediná nevyužitelná věc! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já myslím, že pro někoho jsou kondomy velmi využitelné :-)

      Vymazat
  3. Prima obsah, box se vyplatil.
    Nevyužitý kousek budou nejspíš kondomy (mám pocit, že jsi zhruba stejná věková kategorie jako já :)). A já bych pak ještě neužila depilační krém (dávám přednost žiletkám)

    OdpovědětVymazat
  4. Obsah se mi moc líbí.Něco bych využila,něco ne.Docela by mě bavilo takové balíčky otevírat.Měj se hezky

    OdpovědětVymazat
  5. No tak to je teda parádní obsah až na ty kondomy ty bych tam fakt nedávala :D Za tu cenu luxus.

    OdpovědětVymazat
  6. Za ty peníze fakt super obsah, povedený nákup Míšo 😊

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě vždy potěší. Hezký den.