úterý 22. října 2024

NÁKUPY: MIŠMAŠ

 Pár zajímavých kousků jsem pořídila i v září.

Do kávovaru většinou kupujeme kávu z místní pražírny. Ale zachtělo se mi vyzkoušet i jinou. Rozhodla jsem se pro CAFE MONTANA a pořídila nejen kilové balení Fuerte espresso, ale i jejich degustační balíček čtyř dalších.

Znáte tuhle značku?

V nedaleké vesnici máme výrobnu obuvi. Boty mají velmi kvalitní, kožené. A na konci léta vyprodávali letní obuv.
A tak jsem koupila dvoje letní botičky.


Korek má být hitem příštího léta.




Druhé jsou trošku elegantnější. Kůže je měkoučká a podpatek tak akorát.

Každý pár stál kolem 400.-



Dalším nákupem je památka na naši dovolenou v Rakousku.


V jednom malém krámku měli spoustu krásných, zvláštních šperků a já si vybrala tuhle sadu.


Čirou náhodou, při hledání knihy od Jany Poncarové, jsem ji objevila....v internetovém sekáči s oblečením.
To jsem nečekala. Byla za super cenu - 70.-


A protože jsem si říkala, že přece nezaplatím poštovné jen kvůli jedné knize, brouzdala jsem po jejich stránkách.

Vyfiltrovala jsem si jen nové kousky a ..... našla.


Omluvte pomačkanost, ale fotila jsem hned po rozbalení.
Nová košile značky Mark&Spencer.
Je z lehoučkého denimu a stála 125.-

Původní cena


A pak mi v košíku skončily tyto letní kalhoty značky Canda premium z C&A.


Cena 100.-


To je všechno. 

Jak se vám moje úlovky líbí?

Jakou zrnkovou kávu máte v oblibě? Inspirujte mě.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Vaše komentáře mě vždy potěší. Hezký den.