sobota 12. října 2024

SPOTŘEBOVÁNO: ZÁŘÍ 2024

Bez velkých řečí jdeme na to.

 KRÁSA

LOVEA


Gel na tělo po opalování jsem koupila na stránce Fragonito, kterou mám moc ráda. Je z 98% z přírodních složek a byl výborný. Už se dá zakoupit i u nás, např. v VMD drogerii.
Cena: 123.-
NIVEA 


Polštářky pod oči s vodou z růží. 
Byly super. Velmi jemně voněly a hlavně opravdu hydratovaly.
Cena: 50.-

AVANT


Tento vzorek parfému jsem měla ( asi) v beauty boxu. Vůně byla silná, poloorientální, pudrová....velmi krásná. Cena plného balení je kolem 3000.-
Cena: 750.-

CLAIROL


Netuším kde jsem tuhle barvu na vlasy vzala.
Nicméně byla super. V balení bylo všechno co k barvení vlasů potřebujete - viz fotka. Výborně překryla šediny.
Cena: dle internetu kolem 380.-

BALEA

  

Tento pánský gel na holení je výborný a má jednu přidanou hodnotu. Je totiž chladivý. Takže v horkých letních měsících cítíte po jeho použití velice příjemné mrazení :-)
Cena: 40.-

DOMÁCNOST

ECOHAUS


Psala jsem o nich samostatný článek TADY.
Jsou výborné. 
Koukala jsem na jejich stránky a mají tam nově vánoční edici Vánoční pomeranč. Pokud byste nechtěli celé balení, lze zakoupit vzorek kde je 5 papírků za 69.-
Cena: 549.-

AIR WICK


Nikdy jsem nepoužívala podobné věcičky do elektřiny. U jedné pacientky ihned při otevření dveří něco krásně vonělo....a ono toto.
Výdrž výborná, dá se regulovat intenzita.
Cena: 114.-

AMBI PUR


Tento osvěžovač mám na wc a jsem velmi spokojená. Dlouho vydrží vonět a voní opravdu intenzivně. Je do malých prostor.
Cena: 179.- za 3 ks v Actionu

POTRAVINY

NATUR LICH


Třtinový cukr, který jsem koupila v Rakousku.
Řekněte mi, jestli i vy máte zkušenost, že třtinový cukr u nás v ČR není nikdy tak třtinový jako byste očekávali.
Pokud ano, napište mi, prosím, jaký kupujete.
A ta cena?
Cena: 40.- 

VITASIA


Aby tady nebyly aspoň jedny chipsy :-)
Koupeno v rakouském Lidlu. Jsou to takové ty nadýchané obláčky, které se v ústech rozplynou.....Jemně pikantní. Výborné. 
Cena: 35.-

Toť vše.
Napište mi jaký, fakt dobrý, třtinový cukr znáte.
Mějte se krásně.





1 komentář:

  1. Míšo, já už jsem třtinový cukr neměla hodně dlouho. Mám teď doma kokosový, takže používám ten.

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě vždy potěší. Hezký den.