úterý 1. října 2024

KUŘE PO PANDŽÁBSKU

To jsem tak jednou projížděla programy v TV a na stanici Paprika začala vařit nějaká snědá paní, asi Indka. Tak jsem zůstala koukat a nakonec si tento jednoduchý recept zapsala a vyzkoušela.

Je to exotická příprava kuřete, která je velmi chutná a velmi jednoduchá.

Připrav si kuřecí stehna - měla jsem 4ks. Já si každé rozdělila na dvě části a svlékla jsem jim kůži. Osol je a připrav marinádu.


Do mísy dej bílý jogurt řeckého typu ( asi půlku 500ml) , česnek utřený najemno, sůl, pepř, kurkumu, chilli a koření Garam Masala. Záměrně nepíšu kolik čeho, protože koření každý jinak. Každopádně se toho neboj, v Indii koření používají ve velkém množství.



Kuřecí stehna v marinádě vykoupej, obal každý kousek. Mísu zakryj folií a nejlépe do dalšího dne nechej odpočívat v chladu.



Další den dej olej na pánev a rozpal ho. Pak vsypej římský kmín a nechej ho rozvonět, bude na pánvi hezky šustit.


Pak cibule....hodně cibule....já dala 3ks...


....pěkně dozlatova, jako jako na guláš.



Šup tam konzervu rajčat.


A nakonec stehna i s marinádou. Ano, kompletně všechno tam mrskni.



A teď už jen dus a dus a dus....Přisol dle vlastní preference. 
Vznikne krásně hutná, voňavá štáva.

Podávej s rýží nebo kuskusem nebo bulgurem....ale klidně i s vařenými bramborami.
Je to velká dobrota.

 

Dobrou chuť.

 

7 komentářů:

Vaše komentáře mě vždy potěší. Hezký den.