sobota 5. října 2024

10 NEJ: ZÁŘÍ

 Můj nejmilejší měsíc skončil. Letos nebyl tak hezký (myslím tím počasí) jako loni, ale já věřím, že podzim svou krásnou stránku ještě ukáže.

1. KNIHA

HOLKY Z DETROITU


Kniha vyprávějící příběh Melanie žijící v roce 2018 a její prapratety Violet žijící ve dvacátých letech minulého století.

2. FILM/SERIÁL

MOZAIKA


Objevil se na VOYO nenápadně, bez reklamy na něj. Viděla jsem skvělé obsazení a tak si řekla, že ho zkouknu. 
Naprosto mě vtáhl. Je tak lidský, opravdový, na nic si hrající.....doporučuji.
Velká škoda, že pan Heřmánek, který byl v seriálu naprosto úžasný, už není 🖤

3. BÁSNIČKA

ŠKOLA VOLÁ


Stejně letos jako loni,
otevřou se brány školy.
Ten se těší, ten se bojí
u lavice tiše stojí.

Prvňáčkové - kluci, holky,
ti co přišli z malé školky,
zvědavě vše zkoumají,
žádné strachy nemají.

Naučí se číst a psát,
správně čísla spočítat.
Budou běhat po chodbách,
což pan školník nemá rád.

A tak děti - hola, hola
do lavic vás zvonek volá.
Učte se a radujte se,
buďte rádi v školním světě. 

4. NEHTY


Mám stále přírodní nehty. Tato fotka je z minulého podzimu. Pokud by měl někdo chuť se podívat nebo inspirovat, TADY mám článek.

5. DOPORUČUJI

SPORTOVNÍ BOTY ZE SHEIN


Tyhle boty se mnou prošly celou dovolenou v Rakousku. Noha je v nich jako v peřince. Jsou měkké, dobře na noze sedí.
Ano, vím, že mi vydrží možná dvě sezony. Ale je mi to jedno, stály necelých 9 Eur.
Měla jsem s sebou i kvalitní boty zn. Salomon. Ty mě první den odřely patu a bolely mě z nich achilovky.

6. KAMÍNEK


Tyto kamínky jsem ani nemalovala ani nenašla. Nějak jsem neměla v poslední době náladu na malování. Ale chci ukázat jakou krásu někdo dokáže.


Tohle někde najít, asi by zůstal u mě. Neposlala bych ho dál.

7. PŘEČTENO

NEJLEPŠÍ OMYL MÉHO ŽIVOTA


Romantická komedie. Více TADY.

HOLKY Z DETROITU


Viz výše.

ŽENY Z CÍNOVÉ HORY


Mystika, léčitelství, hon na čarodějnice. Moc krásný příběh.

8.RŮZNÉ

POVODNĚ



14. 9. jsme odjížděli směr Rakousko. V celé ČR pršelo....v celé Evropě byly povodně. My tomu ujeli, ale mnoho lidí zažívalo peklo.


9. FOTKA


Jezero Gossau v Rakousku. 
Prostě jsem jen udělala blik foťákem. Tady se totiž nedá udělat špatná fotka. Brzy vyjde článek o dovolená, tak uvidíte, že je to pravda.

10. CITÁT


Tohle je velmi pravdivé, že?

Přeji vám krásné, slunečné dny. Dávejte na sebe pozor a napište mi komentář:-)


Žádné komentáře:

Okomentovat

Vaše komentáře mě vždy potěší. Hezký den.