úterý 15. ledna 2019

10 NEJ: Prosinec 2018

Máme tady poslední měsíc roku 2018. Jaký jste ho měli vy?
Já jsem si užívala vánoční atmosféry a nenechala si ji nikým a ničím kazit.

1. KNIHA

Tiché lži


Když dám knize 4,5 flakónku tak to znamená, že je skoro dokonalá. A to tento thriller je.
Více o knize TADY.

2. FILM

Trable o Vánocích


Netypický vánoční film, o kterém jsem nikdy neslyšela. Přitom je tak hezký....
Celá rodina se má sejít u vánočního stolu - klasika.
Ale každý člen rodiny s něčím bojuje, něco předstírá, z něčeho je smutný.....
Uvědomění si, že rodina je nejvíc...je nejvíc :-)
A vypravěčem je pes.

3. VIDEO

PINK


Mám Pink moc ráda a právě v prosinci jsem ji poslouchala místo koled :-)
A tato písnička je jedna z mých nejoblíbenějších.

4. UDÁLOST

Synův odlet.....


Jeho velký sen - Amerika - se mu letos splnil.
Odletěl na začátku prosince směr Virginia.


Chtěl vidět New York a tak si koupili auto ( je tam s kamarádem) a vyrazili. Po strastiplné cestě ( 650 km, pokažené auto, spaní v -4 st.v pokaženém autě) dorazili.


Sny se můžou splnit.

A v březnu 2019 bude zase doma :-)

5. JÍDLO

Vánoční


Co jiného než vánoční cukroví :-)
Moje rohlíčky jsou dělané komplet ručně, žádný strojek....


Sádlové koláčky miluje manžel. Dáváte do nich marmeládu nebo oříšek?


Linecké...klasika, která neomrzí.

Zbytek cukroví - marokánky, datlové kostičky, kokosové bounty jsem zapomněla vyfotit :-)


Vánočka na stole nesmí chybět. Tato je těstě před vložením do trouby.
Fotka upečené se mi někam zatoulala.

6. NÁKUP

Dárky


Jsou to moje dárky, všechny na jedné kupě :-)
Má cenu je nějak komentovat?


Moje nejmilovanější pečující kosmetika nesměla chybět.


7. KOSMETIKA

Burberry Body



Tuhle vůni miluji. Připomíná mi dovolenou v Portugalsku, respektive letištní duty free, kde jsem ji poprvé objevila.

Je to vůně luxusní, květinová, šťavnatá a sofistikovaná.
Já si přála velké balení a, jak vidíte na fotce s dárky, dostala jsem :-)

Celý článek o této krásce mám TADY.

8. TIP DO DOMÁCNOSTI

Plná peněženka 



Napadlo mě jestli víte o této aplikaci, díky které můžete mít z každého nákupu určité procento dolů?

Já přes plnou peněženku nakupovala některé dárky a teď čekám na vyplacení skoro 300,. zpět.
Není to žádná závratná částka, ale jak říkám - dobrá šňůrka do gumáku.

Stačí se zaregistrovat, stáhnout hlídače do pc a on vás automaticky upozornění, že tento obchod nabízí např. 5% zpět.

Upozorňuji, že nemám žádnou spolupráci a moje doporučení je jen má iniciativa.

KLIK - tady se vše dočtete. 

9. COKOLIV

Štědrý den

Bylo zvláštní být jen ve trojici, bez syna.
Na jedné straně jsem si říkala, že si plní sen. Na straně druhé jsem měla malinko smutno v duši.


Díkybohu za aplikace jako je WhatsApp, kdy si můžeme zdarma telefonovat prakticky pořád.
A tak jsem ten smutek zvládla, protože si voláme snad častěji než když byl doma :-)

Moje letošní balení....v tomto stylu byly všechny dárky. 

A takto jsme měli vyzdobeno město.






10. CITÁT


Tak šťasnté konce všem :-)



9 komentářů:

  1. Super post! Tuto knížku si chci přečíst!

    OdpovědětVymazat
  2. Hezký citát na závěr.
    Jo - do sádlových koláčků dáváme marmeládu a do ní kousek mandle ;-) (aneb chytrá horákyně ;-))

    OdpovědětVymazat
  3. Taky bych chtěla vidět New York. Co jsem se odstěhovala od rodičů, mimo ČR, taky si voláme častěji, než když jsme bydleli kousek od sebe. :-))
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  4. Film jsem také viděla a líbil se mi :)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  5. Krásný článek, moc synovi přeji, že se mohl podívat tam, kam chtěl. :-)

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě vždy potěší. Hezký den.