středa 19. června 2024

NÁDHERNÁ KNIHA PRO DĚTI

Mám skoro čtyřletou vnučku Ellenku, a když mi přišla nabídka této knihy, neváhala jsem. Je totiž  stvořená pro malé holčičky.

Holčička Emma ráda vymalovává obrázky, ale sem tam přetáhne. 

Vadí to?



Kniha je plná kouzelných ilustrací.


Textu je tam málo. Což je přesně to co chcete při večerním čtení :-) Žádné dlouhé pohádky, ale mnoho obrázků, které rozvíjí dětskou fantazii.






Děkuji e-shopu Megaknihy za tuhle překrásnou knížku.



5 komentářů:

  1. Krásné jemné ilustrace - takové snové. Moc se mi líbí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to fakt krásná knížka a vnučka ji má moc ráda.

      Vymazat
  2. Ty ilustrace jsou opravdu překrásné, něžné...
    Přeji příjemné dny, Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Teda nádherné ilustrace, jsou jako pohlazení, asi do ní nakouknu v knihkupectví a pokochám se.

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě vždy potěší. Hezký den.