sobota 1. června 2024

TAK TROCHU JINÝ BRAMBOROVÝ SALÁT

 Potřebovala jsem spotřebovat kopr, vařené brambory a slunečnicová semínka. A tak vznikl tento salát, který jsem podávala k lososovi.

SUROVINY:

5 větších vařených brambor

3 vařená vejce

2 jarní cibulky

hrst vařených fazolek

1/2 hrsti slun.semínek - ale klidně dejte jiné semínka či oříšky

sterilizovaný kopr

lžička plnotučné hořčice

sůl, pepř, olivový olej, citronová šťáva

POSTUP:

Vařené brambory nakrájejte na kousky. Ano, ne přes klasické udělátko na brambory do klasického bramborového salátu.

Pokračujeme s vařenými vejci...a vším ostatním.


 

Je to opravdu velmi jednoduché.

Dochutíme citronovou šťávou.

Přilejeme olivový olej. 

A je hotovo. Všechno promíchej, dochuť dle svých preferencí a podávej.


Nevypadá úplně krásně, ale jeho chuť rybě velmi sluší.

Dobrou chuť.

























8 komentářů:

  1. Ten by mi určitě chutnal. Mám odlehčené bramborové saláty ráda.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já nejvíc miluji klasický, ale ráda zkouším i ty jiné....odlehčené.

      Vymazat
  2. Dala bych čerstvý kopr, ale jinak - pochutnala bych si!
    Děkuji za tip a přeji hezkou neděli, Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Nevím zda by mi chutnal, ale nevypadá špatně

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem si nebyla jistá ( nemusím fazolky), ale byl fakt dobrý.

      Vymazat
  4. Ahoj Míšot, ňam, tak to by mi jistě velmi chutnalo, díky za prima tip. ☺♥

    OdpovědětVymazat
  5. Tak to někdy vyzkouším, myslím, že mi bude chutnat, mňam, dala bych si hned 😊

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě vždy potěší. Hezký den.