sobota 22. června 2024

PŘEKVAPENÍ :-)

 Ač jsem tady psala o posledním Look fantastic beauty boxu, překvapil mě začátkem měsíce ještě jeden :-)

A tak tento je opravdu poslední.

SWEED


Extra prodlužující řasenka. Už jsem ji vyzkoušela. Ač má zvláštně působící ( opatlaný) kartáček, tím jak je tenký se jednoduše dostanete až ke kořínkům řas. Dělá je krásné, prodloužené a husté.
Cena: 22 Liber

THISWORKS


Když jsem viděla tuto značku, trošku jsem se bála, že je to jejich další povzbuzující sprej na ranní či jinou svěžest. Měla jsem již dva a fakt mi nevoněly. Ale tohle je tónované sérum na nohy. A je úžasné. Dodá jim lehce karamelové zabarvení, opravdu přirozené. Obsahuje 100% karamel, vitamíny C a E, arniku a a zlaté třpytky.
Cena: 8 Liber

MURAD


Sérum, které snižuje vzhled tmavých skvrn, odstraňuje odumřelé buňky a dodává pleti zářivější vzhled.
Cena: 14 Liber

PHILIP KINGSLEY


Tento booster má posilovat vlasy, zanechat je jemné, pružné a hladké. Používá se buď jako maska nebo kondicionér.
Cena: 2,50 Liber

AVANT


Parfémovaná voda, která mě v boxu hodně potěšila. Je to poloorientální vůně....taková květinová, pudrová, spíše sladká.
Cena: 29,99 Liber

TRIGWELL


V krabičce jsou dva kousky pufů, které mají tvar slzy. Puf je velký a moc dobře se s ním pracuje. Je měkoučký a díky svému tvaru se s ním dostanete kolem nosu, pod oči.
Cena: 14,99 Liber 

Konec zvonec.

Zaplatila jsem: 386,59 Kč

Hodnota produktů: 91,48 Liber = 2652,92 při kurzu Libry 29 Kč.

Co se vám z boxu nejvíc líbí? A co byste fakt nepotřebovali? Napište mi.


6 komentářů:

  1. Ahoj Míšo, moc hezké překvapení, ze všech produktů bych byla moc potěšená, at ti dělají radost. ☺

    OdpovědětVymazat
  2. Asi bych brala taky všechno, přijde mi to hodně zajímavé.

    OdpovědětVymazat
  3. Míšo, myslím dobrý obsah. Já bych nevyužila pufy, neb se nepudruju, ostatní kousky mi přijdou zajímavé a na vyzkoušení bych je klidně brala

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pufy poputují jako dárek k někomu kdo se pudruje :-)

      Vymazat

Vaše komentáře mě vždy potěší. Hezký den.