sobota 29. června 2024

SHEIN - menší nakup

 Shein nebo Temu nebo Alliespres nebo jiný čínský e-shop? Je to jedno, všechny jsou stejné, na všechny se nadává nebo je zbožňujete. 

Nakupuji tam občas, ale nedivím se těm co tomu propadnou. Najdete tam totiž všechno na co si vzpomenete.

Článek o nákupu na Temu mám TADY. Můžete mrknout co jsem tam pořídila.

DÍVČÍ SET


Je krásný a vnučce neskutečně sliší. Bodýčko je bavlněné, kraťásky z polyesteru.
Cena: 8€




ODŽMOLKOVÁVAČ


Ono to funguje. Je to malá věc, takže žádné velké akce s tím neuděláte, ale svetřík v pohodě. A já s ním nejčastěji odstraňuji žmolky z matrace. 
Cena: 1,50€

OBOUSTRANNÁ LEPÍCÍ PÁSKA


Naprosto úžasná. Drží jak přibitá, přitom lze jednoduše odstranit. Je doporučována i do sprchového koutu, ale tam jsem to nezkoušela.
Cena: 1,25€

DRŽÁK


Tento držák miluji. Mám jich několik a drží jako helvétská víra. Dokonce mám jeden na balkoně, kde mi drží koště. Už přes rok! A to ho vytahuji a vracím minimálně jednou týdně.
Cena: 0,75€

DRŽÁK NA PAPÍROVÉ ROLE


Asi netřeba představovat.


Cena: 3,25€

PLAVKY


Jsou krásné, kvalitní, úžasné. Jenže....podprsenka neudrží má prsa :-( Takže šly do světa ( ne ty prsa....plavky :-)) Ale za tu cenu, pokud zvolíte správnou velikost....není možné, aby si tam někdo nevybral.
Cena: 11,50 €


JAK TO POJMENOVAT?


Tak schválně - co to je?


Dcera myslela, že náušnice.


Fakt nevím jak se tomu říká.

Představte si propínací halenku, svetřík, který milujete, ale rozevírá se vám. A právě teď nastupuje tohle udělátko. Sundáte jednu kuličku, objeví se špičatý konec, ten dáte do místa kde se halenka rozevírá, upravíte tak, aby už to nedělala, zasadíte kuličku zpět a je to.  Na oblečení to vypadá jako nějaká ozdoba a vy jste spokojená :-)
Anebo použijete místo knoflíčků tam kde nejsou a vy je chcete.

Cena: 1€ za všechny tři


A to je všechno. Tak co myslíte, zkusíte tam zabrousit :-)? 

Mějte krásné, letní dny a napište mi.



5 komentářů:

  1. Plavky už mám v košíku, jsem zvědavá jestli udrží mě :D .... těch různých vychytávek do domácnosti tam je opravdu hafo. Já tu pásku mám taky, někde je fakt držák, ale víc je míst kde nedrží vůbec, a nějak mi to nejde sundat aniž by se natáhla jak guma a pak zcukla do chuchvalce který nelze rozdělat. Neudržela ani háček na papírovou hvězdu co mám na vánoce v okně, neustále to z ní padalo. Ty spínátka jsou fakt dobrá věc, musím po nich kouknout. Teď naposledy jsem si tam kupovala zahradní solární světlíška, na těch ujíždím a pro vnučku světýlko v podobě medúzy. No pro vnučku, vlastně i pro sebe :D. Jen pro fotověci vybírám Ali, tam toho mají mnohem víc, jen mě štve oproti Temu a Sheinu ta dlouhá dodací doba.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já teď víc projíždím Shein než Alli, právě kvůli dlouhé dodací době. Temu se trochu bojím, už jsem ho 2x nainstalovala a zase odinstalovala :-)

      Vymazat
    2. Na Temu nakupuje i dcera, a zatím jsme nezaregistrovaly nějakou nezdobu. Je fakt, že teď víc jedu na Sheinu, přijde mi, že je levnější jak Temu, a že některé věci tam ani nenajdu.

      Vymazat
  2. Milá Míšo, plavky jsou moc pěkné ♥, perličové aplikátorky taky, ale pro mě by to byla asi stejná záhada, jak je použít, ale s tím zapínám jste to dle mého trefily. ☺♥

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě vždy potěší. Hezký den.