sobota 24. srpna 2024

ZNÁTE PRACÍ PAPÍRKY?

 Pokrok nezastavíš....Všechno se zmenšuje, ekologizuje a jinak vylepšuje. Když mi napsali z Ecohausu zda nechci na zkoušku prací papírky, slyšela jsem o nich poprvé, nevěděla jsem o co jde. Navštívila jsem jejich stránky, přečetla si o papírcích info a rozhodla se, že ANO chci.

Přišla mi krabička velikosti A5. Tato:


A v ní papírky....


Voněly jemně, příjemně. Daly se trhat, což je super, když si chcete v umyvadle přečmáchnout podprsenku, kterou neperete v pračce.

Obsahují jen 6 složek, jsou univerzální ( takže na bílé i barevné prádlo), lze kombinovat s aviváží, rozpustí se i při nízkých teplotách.....Na jedno praní stačí jeden papírek. Je vhodný i na citlivou, atopickou pokožku.

Co říkáte? Docela dost benefitů, že?


A teď mi přišel PR balíček s limitovanou vůní Citrónová zmrzlina. 
Taky jsou perfektní na dovolenou. Vezmete s sebou 2 papírky, které nezaberou místo a máte vystaráno.


A taky prací parfém, který voní neskutečně. Já tam nejvíce cítím bergamot, který miluji.
Stačí 5 kapek na 5kg prádla....


A mám tady velmi užitečný odkaz na 50% slevu na testovací sadu


Znáte tyhle prací papírky? Slyšeli jste o nich? Vyzkoušíte je?
Budu ráda za zpětnou vazbu.


Krásné dny.

14 komentářů:

  1. Tuším že reklamu na ně vídám na fb, ale jestli jsou od téhle firmy nebo jiné nevím, moc reklamám pozornost nevěnuju. Za mě to je výborná věc, jde on to, jak kvalitně to pere.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem s nimi opravdu spokojená. Vlastně poslední půlrok nepoužívám nic jiného.

      Vymazat
  2. Znám je z reklam, ale nějak mě nenalákaly. Mám svůj oblíbený eko prací gel a u něho asi zůstanu navždy. :D

    OdpovědětVymazat
  3. Znám je, ale moc mě nelákají a teď peru vše dohromady i s oblečením malé, takže zůstávám čistě u dětského pracího gelu bez parfemace :)

    Smile Thess

    OdpovědětVymazat
  4. Tak o tomhle slyším prvně a určitě je to výhodné třeba při dovolené. Zkušenost nemám, ale zajímavé to je určitě. Díky za informaci pá 😉

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na dovolenou je to naprostá pecka. Vezmeš dva papírky, které můžeš rozdělit na ještě menší části ( když chceš přeprát např. dvoje ponožky)

      Vymazat
  5. Určitě je znám z reklamy, ale zatím jsem se nějak nenechala zlákat. Rozhodně na tu dovcu to musí být praktické.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já rozdala kamarádkám na zkoušku a všechny byly spokojené. Většina tvrdí, že jakmile dopotřebují prací prášky nebo gely, koupí si papírky.

      Vymazat
  6. Niečo podobné som tiež už skúšala, ale od inej značky a bola som spokojná. Tieto vôbec poznám.

    OdpovědětVymazat
  7. Já jsem na ně někdy myslím viděla reklamu, ale musím se přiznat, že jsem jim úplně nevěřila...

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě vždy potěší. Hezký den.