sobota 16. září 2017

10 NEJ: SRPEN 2017

Co vám mám povídat? Konec prázdnin pro naši rodinu znamená začátek školy a to tak, že vysoké naší dcery. Mohla bych psát o chaosu a nervozitě, o hledání koleje a hořekování nad neúměrností cen pronájmů.....
Ale nebudu. Všechno totiž probíhá tak nějak v poklidu. Asi proto, že kolej ani nájem nepotřebujeme a dcera je natolik samostatná, že si vše kolem školy řeší skoro sama :-)


1. KNIHA

Pamatuji si vás všechny


Trocha krimi, trocha thriller, dost duchařiny...zamíchej a uvaříš tuhle knihu. Yrsa patří mezi nejlepší severské autorky. Já s tím souhlasím. Více o knize TADY.

2. FILM

Anděl páně 2


Netvrdím, že to byl kdovíjaký úžasný zážitek. Ale je to pohlazení po duši a vím, že bude patřit mezi mé oblíbené v období vánoc. Baví mě, že se svaté hrají lidé, kteří se stejně jmenují, například Sv. Lucie = Lucie Bílá, Svatý Josef = Josef Abrhám :-)
Viděli jste?  

3. KOSMETIKA

Mixa - krém na obličej 


Celé léto jsem používala tento lehoučký, přitom výborně hydratující krém. Začala jsem s ním v zimě, ale v tu dobu mi nestačil. Jednoduše proto, že byl na zimu málo výživný. Zklamalo mě to. Ale v létě jsem se mu v duchu omluvila, byl totiž skvělý. A já pochopila, proč je nutné používat v různá roční období různou kosmetiku.

4. UDÁLOST

Dovolená....doma

Ačokča na balkoně
Poslední týden v srpnu jsem měla dovolenou. Původně jsme plánovali jednoduše někam vyrazit, ale manžel nastoupil do nové práci a dovolenou nedostal. 
A tak jsem měla týden sama pro sebe.
 Doma. 

Nádherný roháč

Jak já si to užila. Vstávala jsem brzy, abych měl den co nejdelší. Uvařila kafe, vzala knihu a četla.
Pak uklízela, dodělávala resty a přemýšlela co dobrého připravím pro manžela.
Navštívila kamarádku, kterou jsem dlouho neviděla.
Znovu četla a četla a četla a psala články na blog.
Ani trochu mi nevadilo, že jsem nikde nebyla, nic nového neobjevila a nemám úžasné fotky nových míst.
Protože doma...doma to mám ráda.

5. FOTKA

Z chalupy


Chvilkou před bouřkou....

6. JÍDLO

Meruňková buchta



Není nad klasiku. Mám ráda jednoduché, osvědčené recepty. A tohle je jeden z nich. TADY.

7. VÝHRA

Tisíc korun u Šmajdy

Měla jsem štěstí a vyhrála 1000.- na kosmetiku Frais Monde od eshopu Elnino. Bylo to u youtuberky Šmajdy, kterou jsem vám představila v některém z minulých článku 10 NEJ. 
Vybrala jsem dva produkty.

Tělový krém

Krém na oční okolí

A tisícovka byla fuč :-)

8. BLOG.....Nebo něco jiného?


Tuhle kategorii bych chtěla změnit. Napište mi svoje náměty na téma? Co vám chybí, co byste v mé top desítce rády četly?

9. COKOLIV

Boty, boty, botičky.....

A když jsem měla svoji skvělou dovolenou doma, dělala jsem si radost on line nakupováním :-) 
Miluji boty a jelikož v tu dobu byly výprodeje, nakoupila jsem.


 Balerínky po 160.- korunách pro sebe a dceru. Mé jsou modré a smajlíky jsem dala pryč. Dcera má černé a smajlíky nechala :-)


Další jsou od Batě. Střevíčky budou na příští léto. Ve skutečnosti jsou mnohem hezčí než na fotce. Jsou zastřeně stříbrné s černým podtónem.
A manžel taky nepřišel zkrátka. I jeho budou na příští rok.

10. CITÁT

Člověk beze snů je jako strom bez kořenů.


Takový byl můj srpen. Věřím, že i váš byl podnětný a hezký. Napište mi, mám vaše komentáře ráda.


4 komentáře:

  1. Citát je skvělý a bouřková fotka taky. Yrsa mě rovněž nadchla :)

    OdpovědětVymazat
  2. Míšo, krása. Ten článek je úplné pohlazení po duši 😊 taky mám ráda si někdy prostě jen odpočinout, nic nehrozí, číst si a nehonit se mermo moci za zážitky. A k tomu patří třeba i nějaká sladká klasika jako je meruňkový koláč se zmolenkou (protože donuty fotí každý 😁)

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě vždy potěší. Hezký den.