sobota 27. května 2023

LOOKFANTASTIC BEAUTY BOX 3

A je tady poslední Lookfantastic Beauty box, který, jak víte, jsem si pořídila za velmi výhodnou cenu spolu s dalšíma dvěma. 

Ty můžete zkouknout TADY a TADY.



Sponky určené ke spínání vlhkých vlasů při stylingu. Jsou pevné a velice dobře vlasy drží.
Cena: 175.-



Krásný štětec, který je primárně určený na stíny, ale myslím ( já to tak dělám), že se může použít na co chcete :-)
Cena: cca 300.-



Paletka stínů, která má moc krásné a využitelné barvy. Je velmi skladná, protože je maličká.
Cena: cca 200.-



Tahle maska na spaní mi tedy dala.....Slibuje totiž, že se probudíte jako z pláže. Představila jsem si, že mi bude ráno pleť zářit. No, nějak mi nedošlo, že na pláži se člověk opálí :-) Takže já večer aplikovala poměrně bohatě masku a ráno se probudila jako černoušek Bubu 😂
A protože je to produkt kvalitní, nešlo to smýt. 
Takže teď už vím, že stačí malinko a ráno se probudím hezky jemně opálená.
Cena: 436.- / 75 ml



Tohle je velmi drahá kosmetika, po které jsem pokukovala už dlouho. Jsem moc ráda, že si prostřednictvím Beauty boxu, můžu vyzkoušet tento collagenový primer.
Cena: mrkněte sami - odkaz je v názvu

Tak to je vše. Opět musím pochválit všechny produkty. 
Měli jste někdy box z Lookfantastic nebo vás nechávají chladné?

9 komentářů:

  1. Mně nechávají boxy chladné - dost často jsou tam věci, které nepoužívám (laky na nehyty, tvářenky...), takže si vystačím s Glanc boxem a nákupy v drogeriích :D. Ale musím říci, že i pro mne by byl obsah tohoto boxu fajn, líbí se mi i barevné složení paletky. Vypadá to, že jsi s nákupem tři boxů tenkrát udělala dobrý kup.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky některé věci nevyužiju, ale udělám z nich další beauty boxy, které daruji dceři, snaše, sestře, neteři třeba místo kytky k narozeninám. A radostr je vždycky veliká :-)

      Vymazat
  2. Ahoj, moc pěkný článek. Mě by box potěšil, ideálně jako nějaký dárek, sama bych si jej zřejmě nepředplatila. : )) Ale Avant kosmetika je dle mých zkušeností super.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Eri, já si tento měsíc předplatila roční dodávku :-) Takže tady budete otvírání vidět každý měsíc.

      Vymazat
  3. musim říct, ze skvěle produkty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V květnovém jsou možná ještě lepší :-) Bude článek.....

      Vymazat
  4. Tento box se povedl, až je mi líto, že jsem si ho sama nekoupila :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  5. Box vypadá super. O těch sponkách do mokrých vlasů slyším poprvé :)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě vždy potěší. Hezký den.