sobota 20. května 2023

SPOTŘEBOVÁNO: DUBEN 2023

Dubnové počasí mnohé štve. A já si ťukám na čelo. Ti samí lidé si poslední roky neustále stěžovali, že ze zimních bund jdou přímo do plavek. A teď je jaro jak má být a zase se všichni diví 🤓😏

Ale to jsem odběhla od tématu….

KOSMETIKA

ESSENCE

 
Kupuji ho pořád dokola a dokola a dokola. Na rychlou úpravu obočí je ideální. Za pár korun, hodně muziky.
 
VICHY

 
Moje milovaná značka. Tohle sérum jsem měla poprvé a můžu ho doporučit. Obsahuje kyselinu hyaluronovou a má zpomalovat stárnutí. Mně na pleti dělal hezký vypnutý a projasněný vzhled.
 
BALEA

 
Na holení nohou nepoužíván už nic jiného. Gel, který se po kontaktu s mokrou pokožkou změní na hustou pěnu. A nádherně voní. Za tu cenu je to top výrobek. 

LOCHERBER


Krásně voněl a hezky se roztíral....a to je vše co můžu o tomto krému říct. Malilinkatý vzoreček na to, aby si člověk mohl udělat názor.

ORIGINS

 
Zato tento produkt doporučuji všemi deseti. Jedná se o denní krém, který jemně tónuje pokožku. Úžasný.
Krásně hydratuje a vyživuje a přitom zkrášluje. Už mám objednaný další.
  
REXONA


Moje stálice. Tuto parfemaci mám nejraději.
 
BATISTE


Další stálice. I když občas koupím i jinou značku. Ale Batiste je můj nejoblíbenější.
 
NIVEA


Micelárka, která hezky odlíčila, nepěnila a nijak nedráždila pokožku. 

DOMÁCNOST
 
ACTION
 

Tohle jsou takové placičky, 2 ks v balení. Je to klasická voňka, kterou dáte kamkoliv. Co mě překvapilo je výdrž a síla, klobouk dolů. Používám v malých prostorech - auto, wc....

POTRAVINY

ACTION
 

Mám zde pouze jedinou věc :-) Víte proč? Byla jsem nakupovat potraviny v Polsku, které teď spotřebováváme.  Chystám samostatný článek.
Tyto česnekové toustíky jsou výborné. Křupavé, křehké, delikátní.


10 komentářů:

  1. Míšo, nemám vyzkoušený ani jeden kousek z článku :). Ale mám doma vzorky krému, co byl v Glanc boxu. Myslela jsem, že na ně dojde na dovolené, ale vystačil mi tam krém, co jsem měla načnutý v mé dovolenkové kosmetické taštičce.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rozhodně doporučuji minimálně ty česnekové toustíky :-)

      Vymazat
  2. Na pěnu na holení, suchý šampon Batiste a Rexonu nedám dopustit, jen tedy můj nejoblíbenější je Sexy bouquet :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  3. Tak ja síce nepoužívam nič s podobných výrobkov teda ak nerátam, že penu na holenie používam výhradne s tesca a nedávno som si konečne áno konečne kúpila i riasenku a lak na nechty čo je už u mňa naozaj bod za všetko :D Ale okrem toho ja spreje nemôžem ja sa z nich škrabem, ale v podobe tuhého dezorantu môže byť :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hodně chválené jsou kuličkové deodoranty z Lidlu. Možná stojí za to je vyzkoušet.

      Vymazat
  4. Ahojky,
    tu řasenku na obočí a gel na holení znám a taky to pravidelně používám. Sérum od Vichy mě láká, ale nejdříve chci dopotřebovat nějaké nasyslené zásoby. Zaujaly mě ty chlebíčky z Actionu, musím se po nich mrknout.
    Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Suchý sampon je taková klasika mám ho nejraději

    OdpovědětVymazat
  6. Origins by mě hodně lákal, ten sdílí často Markéta Franková na YouTube Somethingbykate

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě vždy potěší. Hezký den.