středa 15. května 2024

LISA REGANOVÁ: ZÁVOD S ČASEM

Sérii s Josii Quinovou mám opravdu ráda. Je to osmý díl a doporučuji knihy číst postupně. 

Trinity je nešťastná z toho, že přichází o post redaktorky v tv. Post, na který tak dřela. A kvůli takové malichernosti.

Musí stůj co stůj něco vymyslet. Něco, aby šokovala, aby měla takový příběh, který by ji do křesla, nejznámější redaktorky, vrátil.

No a tak to udělá. Najde zapomenutý příběh sériového vraha, který nikdy nebyl dořešený. Jednoho dne prostě přestal vraždit, nikdo neví co se stalo. Zemřel? Jen tak přestal? 

Trinity pátrá a něco zjistí, začne jednat a ......zmizí, ztratí se, je unesená, prostě něco se s ní stalo.

Josie najde u chaty, kam Trinidy odjela, když se pohádaly, hromadu lidských kostí, naskládaných do zvláštního tvaru.

U chaty stojí auto, v něm mobil, kabelka....jakoby ji někdo unesl právě když chtěla odjet. Ale nikde nejsou žádné stopy.....vlastně jedna tu je....zvláštní vzkaz od Trinity určený jen Josií....vzkaz, který ani Josie nechápe.

Začíná hra. Co najde Josií v cíli? 

Paní Reganová je mistryně napětí. Kniha měla pomalejší rozjezd, ale pak...wow...četla se jedním dechem.

Linka, která je o komsi, je úžasná. Vyústění senzační.  

Záměrně jsem nenapsala jednu důležitou věc, která by vám mohla spoilerovat minulé knihy. Takže jestli chcete číst knihy od začátku série, NEČTĚTE si anotaci :-)

Na blogu najdete další knihy ze seríe s Josii Quinovou.

-kniha-

Za zaslání děkuji nakladatelství GRADA, kde vychází množství nádherných knih.

HODNOCENÍ



ANOTACE

Detektiv Josie Quinnová o své sestře neslyšela od chvíle, kdy Trinity před třemi týdny po hádce utekla z jejího domu.  Když tedy na odlehlé chatě, kam se Trinity uchýlila, najde lidské kosti, obává se Josie nejhoršího.
Při ohledávání místa činu si ale Josie všimne stopy, kterou Trinity nechala přímo pro ni. Pátrání jí otevře sestřinu minulost a největší obavy i sny a postupně jí pomůže pochopit, proč a jak se Trinity dostala do nebezpečí. Po neprofesionálním přešlapu potřebuje najít velký příběh, který by zachránil její novinářskou kariéru, a zdá se, že se pokoušela navázat kontakt s nebezpečným sériovým vrahem.
Čas na nalezení Trinity se krátí. Může Josiin tým věřit jejím instinktům v případu, který je tak osobní? Dokáže Josie vyhrát závod s časem o Trinitin život?









8 komentářů:

  1. Míšo, já sérii nemám dočtenou celou, ale tuhle jsem četla. Líbila se mi.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lisa Reganová je skvělá, umí čtenáře držet v napětí do poslední chvilky.

      Vymazat
  2. Já mám dočtenou celou sérii a už se moc těším na další knihu :)

    Smile Thess

    OdpovědětVymazat
  3. Tahle série mě láká, ale myslím, že teď si dám od podobných knih chvilku pauzu. 🙂

    OdpovědětVymazat
  4. Její knihy mě hodně lákají :)

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě vždy potěší. Hezký den.