sobota 18. května 2024

LOOKFANTASTIC BEAUTY BOX: KVĚTEN 2024

 Můj poslední. Rozhodla jsem se dále neobnovit předplatné. Ne pro nespokojenost, to vůbec, ale chtěla bych vyzkoušet zase něco jiného :-)

Obsah boxu byl snad nejlepší za celý rok. 

HYDRÉA/LONDON


Přírodní mořská houbička. Po namočení změkne, zvláční a je velmi příjemná na pleti. Používá se na obličej jako doplněk čištění, masáži.
Cena: 7,5 Ł

SOL DE JANEIRO


Ikonický Bum BUM cream, který voní jako léto, slunce, opalování....Obsahuje guaranu, kokosový olej, capuacu máslo.Kdo ho neočichal, jako by nebyl :-)
Cena: 6 Ł

WELLA


Maska pro poškozené vlasy. Intenzivně je vyživuje, usnadňuje rozčesávání. Obsahuje hedvábné aminokyseliny, mikronizovaní lipidy ( ať už je to cokoli :-)). Tohle jsem v našich obchodech neviděla, těším se na vyzkoušení.
Cena: 9Ł

NUXE


Můj milovaný olejíček. Jedná se o tzv. suchý olej, který můžete dát kamkoliv - na pleť, do vlasů, na okolí nehtů i nehty samotné. Je to multifunkční pomocník, který navíc luxusně voní. Obsahuje oleje kamélie, lískového oříšku, brutnáku, mandlí, třezalky tečkovaná, makadamie....
Cena: 35 Ł

ESPA


Další voňavá, luxusní krása. Obsahuje oleje bergamotu a jasmínu, zanechá pokožku vláčnou a hydratovanou. 
Ta vůně je neskutečná.
Cena: 5 Ł

DR. PAW PAW


Tohle je šikovný produkt. Má totiž všestranné použití -  na rty, pod make - up, na kůžičku kolem nehtů, na spáleniny, na opruzeniny.... Je plný aloe, papaji, antioxidantů....
Cena: 4,75 Ł


Za mě byl tento box výborný.

Zaplatila jsem: 392,76 Kč

Hodnota boxu: 1924,95 Kč

Tak ahoj boxíku a možná zase někdy..... Jak se vám líbil a co zaujalo nejvíce?





10 komentářů:

  1. Moc hezké kousky! Ráda jsem se do boxu podívala.
    Přeji hezkou neděli, Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Míšo, super složení boxíku. Těším se, že vyzkoušíš zase něco nového. Já měla pouze Sol tělový krém - skvělý a balzámek na rty, který měl skvělé - multifunkční využití. Krásný nedělní večer přeji. : )

    OdpovědětVymazat
  3. Zajímavé kousky, taky by se mi líbil.

    OdpovědětVymazat
  4. Skvělý box, Míšo :) Já jsem asi jediná, kdo ještě Bum Bum krém nevyzkoušel :)))

    OdpovědětVymazat
  5. Myslím si, že se box vydařil :)

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě vždy potěší. Hezký den.