sobota 11. května 2024

10NEJ: DUBEN 2024

 Duben - ještě tam budem. No a přesně tohle letošní duben vystihovalo. Byl přesně takový jaký má být - jaro, léto podzim, zima :-)

1. KNIHA

EMILKA


Krásný příběh o lidském životě, plném překážek, smutku, radosti....

-recenze-

2. FILM

FORREST GAMP


Vím, je to film starý, ale já ho miluji. Je v něm tolik pravd, nadhledu.....A tak jsem si ho v dubnu pustila a chci ho připomenout i vám.
Motto Forrestovi maminky - Život je jako bonboniéra, nikdy nevíš co ochutnáš- jsem vzala za své.
Znáte ho? Máte ho taky tak rádi?

3. BÁSNIČKA

VELIKONOCE

V tento krásný, jarní den

kluci chodí brzy ven.

Pomlázku už v rukou mají,

za holkama pospíchají.

Holky - ty se připravují,

do ošatky vejce dají.

Moc se ale netěší,

že jim zadek vypráší.

Letos kvete spousta kvítí,

sluníčko nám krásně svítí.

Je tu zkrátka jarní svátek,

Velikonoce a Velký pátek.

4. MOJE NEHTY

PŘÍRODNÍ


Jednou ročně si nechám nehty odpočinout od laku. Nastalo to teď.

5. DOPORUČUJI



Vzali jsme mamku na koncert skupiny jejího mládí. Bylo to naprosto výborné. Rozhodně doporučuji.


6. KAMÍNEK

NAŠLA JSEM....


Po velice dlouhé době jsem našla kamínek. Dokonce v našem městě :-) Už jsem ho stihla i posunout dál.

7. PŘEČTENO


EMILKA


Krásný příběh...

ZA KAMNA VLEZEM


Kniha plná receptů, krásných obrázků....

ZÁVOD S ČASEM


Další příběh Josie Quinové. Autorka prostě umí psát poutavé, mrazivé příběhy.

JEZERO


Překvapivě dobrá detektivka od slovinského autora.

8. RŮZNÉ

PREZIDENT V NAŠEM MĚSTĚ


Tak už byl i u nás. Je to milý pán, zatím, bez mocenských zlozvyků.


Ve Slováckém divadle měl debatu s obyvateli města. Moc se mu u nás líbilo. 


A při návštěvě Zbrojovky si poranil obličej. Jak? To je tajemství :-)

9. FOTKA

Z VÍTÁNÍ


Na radnici přivítali naši Gábinku. A my jsme u toho nesměli chybět.

10. CITÁT


Moc hezké....

Mějte krásné dny, dávejte na sebe pozor a napište mi :-) 







9 komentářů:

Vaše komentáře mě vždy potěší. Hezký den.