středa 8. května 2024

MŮJ PRVNÍ NÁKUP NA TEMU

 Hned na úvod chci říct, že polemiky nebo názory na nákupy v asijských e-shopech nechci a nebudu komentovat. 

Dlouho na mě vyskakovala reklama, nabídka, upoutávka na tento e-shop až jsem si řekla, že OK, zkusím to.

Na všechno dám odkaz k produktu, aby jste mohli mrknou jak to vypadá ve skutečnosti a jak na obrázku.

Ceny - neustále se mění. Pod produkty dávám tu, která byla uvedena v den psaní článku, ale když ho vy budete číst může být nižší i vyšší. Pro nové zákazníky mají ceny úplně jiné :-)

DÍVČÍ ŠATIČKY


Pro moji malinkou vnučku jsem objevila tyto kouzelné šatičky. Růžový vršek je bavlněný, velmi příjemný.
Cena: 176.-

DÍVČÍ OVERAL


Další vnučce jsem pořídila letní overal. Je moc hezký, ale materiál je 100% polyester, čehož jsem si nevšimla - na stránkách to je napsané. Asi bych ho nekoupila znovu.
Cena: 126.-

KLUČIČÍ KOMPLET


Ovšem tohle je top. Bavlněný komplet bodýčka, tepláčků a čepičky je naprosto dokonalý a mému vnoučkovi naprosto dokonale sedí.
Cena: 236.-

BOX NA USKLADNĚNÍ


Tohle se fakt blbě fotí :-) Rozklikněte si odkaz. Je to pevný box se zipem, kam můžete narvat cokoli chcete uskladnit. Vejde se tam toho opravdu hodně.


Cena: 88.-

SPOPRTOVNÍ SET


Přesně jako na obrázku. Je to směs polyesteru a elastanu, takže žádná hitparáda, ale o tom jsem věděla. Podprsenka rozhodně neudrží velká prsa při běhání. Já si tohle pořídila na doma, kdy preferuji pohodlí.
Cena: 157.-

PÁNSKÁ ČEPICE


Je fakt hezká :-) Celý vnitřek je kožíškový. Barva odpovídá druhé fotce. 


Cena: 86.-

SLUNEČNÍ BRÝLE


Další krásný kousek. Jsou pevné, slušivé a mají nádherný design.
Cena: 102.-

KOBEREČEK DO KOUPELNY


Jsou tam desítky designů. Mně se líbil tento a je úžasný. Z rubové strany je protiskluzový.
Cena: 57.-


BOXÍKY


Tyto boxy se hodí na cokoliv. Do lednice, koupelny, na kosmetiku, do špajzu.....Jsou pevné.
Cena: 28.-/kus


Ještě mi přijde láhev na vodu, která byla odeslaná jinak než zbytek. Všechno ostatní mi přišlo do 10ti dnů.

Jak se vám produkty líbí? Nakupovali jste na Temu nebo jste odolali ?

Přeji vám krásné dny.


17 komentářů:

  1. Dlouho jsem nakupovala určité produkty na Ali. Teď jsem přešla na TEMU a SHEIN. jediné co ani na jednom nedoporučuji je kupovat kosmetiku. Ta je děs. Jinak jsem si tam koupila nejen letní šaty, ale i krásné dlouhé džínové, zajímavou džínovou bundu, tři bílé košile, protože tady si v žádném obchodě bílou nekoupím protože mojí velikost mají málokdy. Oba portály mají totiž i sekci nadměrných velikostí. Koupila jsem si tu i dvoje boty, narozdíl od Ali i v mé velikosti a dokonce i trochu větší. Věcí do domácnosti i na zahradu už hromadu. Doteď se mi nestalo jak všude píšou že se lidem po nákupu na tomto portálu začaly ztrácet peníze z účtu, za nedodržení data dodání mi připsali kredit 100 Kč na další objednávku o které mi jí poníží. Asi jediný problém vidím v materiálech z kterých věci jsou šité, povětšinou umělina, ale na šatech je i v teplech příjemný, řekla bych že lehce chladivý. Takže pokud to shrnu, nesmí člověk čekat zázraky, ale také není úplně zklamaný. Co se týče věcí do domácnosti, tak špica. Když si vezmu, že za návlek na mop Villeda jsem zaplatila 330 Kč a na Temu za dva, sice ne značkové ale naprosto stejné 130 Kč, tak není o čem přemýšlet.....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přitom kosmetiku si tam spousta lidí chválí....co se týká kvality oblečení, člověk prostě musí číst 🙂

      Vymazat
    2. Hele nevím. Já udělala jen špatné zkušenosti. Za prvé balení. Na fotkách to vypadá jako normální balení na které jsme zvyklí. Pokud opravdu nekoukáš po tom, jak je velké, přijde ti taková cestovní miniatura. Nikde není napsáno jakou barvu mají na obrázku a jaká ti vlastně přijde. Já si objednávala na vlasy bílou a přišla mi hnědá. Samo cestovní velikost. Tak tam mi no nevadilo neb je mi k ničemu, takže vyhodit minibalení hnědé barvy na vlasy tak nevadí. Další velké zklamání byl krycí make-up. Ve videu kryl naprosto luxusně, to co přišlo ti vleze do pórů a obličej máš tečkovanej. O krytí se nedá vůbec mluvit. A to samé konturovací korektory. Opět pidi balení a žádné krytí. Naproti tomu třeba gely na nehty nebo gelové laky jsou v balení které je plné, žádné volné místo a i když vypadají malé mají stejný obsah jako jiné ve velké tubě. Tam už ta spokojenost s kvalitou je. Tak mě ten materiál zatím vyhovuje. Nemačká se a je příjemný. A jak to píšeš, jen tam vlezeš oči ti přecházejí. Na věci do domácnosti naprostý luxus. To nekoupíš ani tady tolik vychytávek a když tak desetkrát dráž.... a těch deset dní člověk rád počká

      Vymazat
    3. Tam je vždycky třeba číst popisky velikostí atd. Ale já tam teda kosmetiku nenakupovala.

      Vymazat
    4. Já kosmetiku kupovala na Sheinu, dvě krémové tvářenky a sypký pudr s klasickým v jednom, oboje zn. Sheglam a oboje perfektní a balení v klasické velikosti.

      Vymazat
  2. Ahoj Míšo, nakupuji občas spíš na Sheinu, chci taky na blog hodit pár tipů na fajn produkty. Ale neodolala jsem ani Temu asi třikrát. Brala jsem spíš drobnosti do domácnosti, plakáty do rámečků na vánoce, byly to fakt moc hezké obrázky. Oblečení se bojím a to i na Sheinu, nelákají mě ty materiály. Měj se moc hezky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Těším se na článek, inspirace je vždycky fajn.

      Vymazat
  3. Já se všeobecně nákupům na asijských e-shopech vyhýbám, takže zatím odolávám i všudypřítomným reklamám Temu. Já všeobecně raději nakupuji v kamenných obchodech, kde si můžu věci osahat, zvlášť pokud jde o věci, které jsem ještě neměla.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já prostě neodolala...tam prostě vlezeš a přechází tě zrak😀

      Vymazat
  4. Na Temu jsem koukala mají tam boží věci, ale já zkusím první SHEIN :) Mám tam vyhlídnuté nějaké šaty a hlavně různé potřeby do domácnosti

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Shein mám radši než Temu. Asi proto, že tam nakupuji delší dobu.

      Vymazat
  5. O Temu jsme neměla ani ponětí do doby než mi sestra ukázala,co si tam koupila.Hned jsem si obchod stáhla do mobilu a protože miluji podobné obchody ráda si tam nabídky prohlížím.A i přes varování snachy,že to není dobrý nápad jsem si objednala dvoje letní šaty po 200 Kč.Látka je perfektní,ale budu muset trochu upravit.Je tam hodně lákadel.

    OdpovědětVymazat
  6. Také jsem neodolala a na TEMU nedávno také objednala. A je opravdu třeba číst popisky. ;-)

    OdpovědětVymazat
  7. Jako za mě úplně v pohodě 🤗. Náhodou hezké a praktické věci jsi si pořídila 💪

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě vždy potěší. Hezký den.