neděle 4. srpna 2024

10 NEJ: ČERVENEC

 Máme půl prázdnin pryč. Kdo už má dovolenou za sebou? A koho teprve čeká?

My už máme jednu za sebou a druhá nás čeká :-)

1. KNIHA

ČESKÁ DÉMONOLOGIE

www.grada.cz

Zcela nezvykle tento měsíc vyhrála kniha nebeletristická. Jedná se o knihu plnou strašidel :-)

Nádherné ilustrace a zajímavé příběhy. Opravdu moc hezké a překvapivé čtení.

2. FILM

SLADKÝ ŽIVOT


Nenáročná letní oddechovka :-) Film se mi opravdu líbil a to já fakt nejsem na slaďárny a romanťárny. Tohle je tak nějak správně praštěné.

3. BÁSNIČKA

LIBUŠE


LIBUŠE je jméno české,
milé, znělé, zkrátka hezké.

Libuška je stále činná,
pracovitá, není líná.
Plná citu, empatie,
nehroutí se - zkrátka žije.

Tohle všechno k tobě patří,
Libuško, má sestro mladší 💓

4. MOJE NEHTY

A opět nic :-) Stále mám své, nezajímavé. A nejspíš to tak zůstane i příští měsíc. Protože jsem se rozhodla, že místo nového laku dopřeji nehtům pořádnou výživu v podobě P- shinu.
Znáte tohle ošetření nehtů?
Nehty jsou po nich přirozené, ale krásně upravené a ošetřené.

Tohle nejsou mé nehty, obrázek je vypůjčen ze webu.

5. DOPORUČUJI

NUXE - OLEJ


Já ho miluji....pro jeho vůni, jeho hydrataci, pocit luxusu, který ve mně evokuje. Je to multifunkční pomocník na pokožku, vlasy, nehty. Kam ho dáte, tam pomáhá.
A ta vůně.....
Nezanechává žádný mastný film....jen nádherný pocit na pleti. 

6. KAMÍNKY


Moje tvorba :-) Už jsou rozdané po městech. Zatím se ale ani jeden nikde neobjevil....

7. PŘEČTENO

ZŮSTANE TO MEZI NÁMI


Trocha romantiky, trocha zákulisí reality show...překvapivě dobré.

ANNA O


Dočetla jsem ji dnes...ještě nevím jestli se mi líbila nebo ne....Četli jste ji?

ČESKÁ DÉMONOLOGIE


Prostě krásná.

HORA MOUDROSTI


Překrásná kniha pro děti o hledání přátelství.

8. RŮZNÉ

NAROZENINY MÉHO MUŽE


Oslavili jsme je v kruhu rodinném. 


Nejmilejší gratulanti byla naše vnoučátka.


Všechno nejlepší, dědo 💓😊

9. FOTKA

Není to fotka, ale video, na kterém se moje nejmladší vnučka poprvé posadila 💟


10. CITÁT

"Tak jak myslíte, tak jak žijete, to všechno se vám píše do tváře a když se pozorně díváte na partnerovy oči nebo oči jakéhokoliv člověka, všecko se mu v očích zračí....."
                                                                  -Josef Kemr-



Mějte krásné dny, užívejte léta a dávejte na sebe pozor.









5 komentářů:

  1. Video s vnučkou je moc pěkné. Démonoligie čeká na mém nočním stolku. A co si myslím o Anně O. sis mohla přečíst u mne na blogu :)

    OdpovědětVymazat
  2. Vnučka je šikulka.Je krásné,že můžeme podobné okamžiky takto zachycovat.
    Knížka mě hodně zaujala.Podobná témata mám ráda.
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně jak píšeš...tento blog je tak trochu deníček. Je fajn se mrknout zpátky a vidět jak a co se dělo tenkrát :-)

      Vymazat
  3. Anna mě moc nezaujala, přemýšlela jsem nad knížkou, když jsem vybírala recenzacky, ale nakonec jsem do ní nešla. Sladký život jsem viděla, bylo to fajn i díky obsazení. A vnoučátka jsou nejvíc 😊 Měj se hezky Míšo 🌺

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě vždy potěší. Hezký den.