středa 21. srpna 2024

HORA MOUDROSTI - KNIHA PRO DĚTI

Ono by se řeklo: "Knížka pro děti...co na ní chceš vymyslet nového? To bude nuda číst ji."

Omyl, vážení. 

Při čtení této krásné knihy jsem se celou dobu usmívala. Bavily mě překrásné ilustrace na každé stránce. Bavil mě příběh s přidanou hodnotou. A pobavilo mě překvapení na konci knihy, díky kterému jsem ji musela celou znovu prolistovat :-)


 

Vnučce se příběh moc líbil. A nejvíc překvapení nakonec. Teď ji čteme pokaždé, když je u nás.





Tuto knihu můžete zakoupit TADY

Děkuji e - shopu Megaknihy za zaslání recenzního výtisku.
A mimochodem, všimli jste si, že na tomto webu můžete nakoupit nejen knihy?

10 komentářů:

  1. Je moc krásně ilustrovaná. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Lezarts
    Děkuji za návštěvu a jsem ráda, že jsem mohla navštívit tento blog…je také hodně o čtení a to já miluji!!!

    OdpovědětVymazat
  3. Knížka vypadá dobře a líbí se mi ty ilustrace.
    Eva http://es-ideas.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě vždy potěší. Hezký den.