středa 28. srpna 2024

NÁKUP NA SHEIN

Mám tu jen pár věcí, ale proč se o ně nepodělit?

POVLAKY NA POLŠTÁŘKY 


Je jich tam nepřeberné množství motivů. Jsou kvalitně zpracované, s všitým zipem.
Cena: 1,54 Eur za kus


Cena: 2,16 Eur

SHEGLAM


Tato značka kosmetiky je docela populární. Konkrétně tyto lesky na rty. Upřímně nevím proč. Je to normálníl lesk na rty - nic víc, nic míň.
Cena: 3,46 Eur

TENISKY


Tohle byl důvod mého nákupu. Nikdy jsem z čínského e-shopu boty neměla. Tyto byly v akci + slevový kupón za 8,52 Eur.
Jsou opravdu dobře zpracované a dostala jsem na ně pár komplimentů.
Měla jsem je na sobě zatím jednou---a dobré. Tak uvidím jak se osvědčí při delší túře.

ŠATY


Vím, moc toho nevidíte, ale níže je fotka kdy v nich je moje maličkost :-)
Jsou velice slušivé, velice příjemně se nosí a to přesto, že je to polyester. Já se zapomněla podívat na složení. Ale vlastně koupi nelituji. 
Cena: 13,10 Eur


A víte co? Už mám zase v košíku naházených pár věcí :-)


11 komentářů:

  1. Moc se mi líbí vzor i barvy toho prvního polštářku. Já s nákupy na čínských e-shopech nemám zkušenosti.

    OdpovědětVymazat
  2. Ani já na těchto e-shopech nenakupuji, ale uznávám, že tvůj nákup nevypadá špatně.
    Míšo, měj hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Milá Míšo, musím uznat, že jsi (s dovolením tykám) udělala na Sheinu skvělý nákup. Asi nejvíc se mi líbí šatičky, ta modrá je překrásná. I botky vypadají náramně, a když jsou ještě k tomu pohodlný, tak není co víc si přát). ;) Já občas ujedu v Temu, tam už si mě omotali kolem prstu. No, musíme si občas dělat radost, to jinak nejde. ;) Papa, Vivi

    OdpovědětVymazat
  4. Už mám v košíku taky naházených pár věcí, tentokrát na temu. Naposledy jsem ze sheinu zkoušela podprsenky a stahovací kalhotky, a zatím spokojenost, jen trochu mi vadí že mají u některých podprsenek dost úzká ramínka. Z Temu mám perfektní široké kalhoty na léto. Jsou sice polyester, ale lehounké a vzdušné. Boty jsem si také kupovala s obavami, protože jsem neudělala dobrou zkušenost na Ali, ale velikosti sedí, a zatím také dobré.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Z Temu jsem nakupovala jednou a pak appku smazala....řekla jsem si, že jedna čínská stačí 😀

      Vymazat
  5. Pěkné povlaky na polštářky, taky jsem už na Sheinu kupovala. A hezká barvička šatů 💙

    OdpovědětVymazat
  6. Musím teda uznat, že ty boty vypadají naprosto luxusně. :) Šaty ti sluší

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsou pohodlné, nedřou a několikrát jsem na ně dostala pochvalu.

      Vymazat

Vaše komentáře mě vždy potěší. Hezký den.