čtvrtek 26. května 2016

10 NEJ: Duben 2016

Duben - ještě tam budem...myšleno za kamny. A o tomto dubnu to platilo. Mám skluz. A to jsem si myslela, že po ukončení mého studujícího života, budu mít času habakuk. Nejspíš si užívám nicnemusení :-) A navíc mě manžel nerad pouští k pc, ale pššššt.....

1. KNIHA



                                       JSOU SVĚTLA, KTERÁ NEVIDÍME


Kniha, která dostala Pulitzerovu cenu a přesto se čtenářům líbí :-) Což nebývá zas až takovou samozřejmostí. Jsou světla, která nevidíme - recenzi si přečtěte tady. Určitě stojí za to.

2. FILM



JULIE A JULIA

V tomto filmu jsou moje dvě lásky - Meryl Streep a jídlo. Tento film je o lásce k jídlu, o lásce k Paříži, o lásce k partnerovi.... Je to film, který je o dámě, která opravdu existovala. Jmenovala se Julia Child a, v roce 1961, napsala kuchařku pro Američanky bez služebnictva :-)
A pak je o druhé dámě, Julii Powell, která tu druhou Julii, bezmezně obdivuje. Rozhodne se, uvařit během roku všechna jídla z její kuchařky. Založí blog, kde bude denně zapisovat jak se jí to daří....
Já tento film rozhodně doporučuji.

3. KOSMETIKA


Crea-m

O tomto výborném krému na pigmentové skvrny, jsem psala samostatný článek TADY. Přečtěte si ho, já ho rozhodně doporučuji.


4. ZÁŽITEK

Atestace


 Co říct k pocitům, které zažijete, když úspěšně složíte důležitou zkoušku? Ten euforický pocit nadšení se nedá popsat.... Navíc, v mém věku dámy středních let. Víte, já studuji celý svůj život. Začala jsem vyučením (ošetřovatelka), pak přišlo první dítě. Po mateřské, jsem při práci vystudovala zdravku. Další dítě. Po nastoupení do nemocnice jsem se rozhodla, že chci rozšířit obzory a začala studium na vysoké. Se dvěma dětičkama, zaměstnáním a rozvodem na krku. I to jsem zvládla ( manželství zachránit ne). Pak jsem vyhrála výběrové řízení na určitý post v nemocnici a vedení rozhodlo, že musím na další 3 roky do školy. 
No a mám to za sebou. Už nikdy nemusím do školy.

 Portugalsko 



Tohle byla moje odměna za zkoušku, za psychické vypětí v práci, které bylo strašné, viz můj článek ZDE.

Více se rozepisovat nebudu, mrkněte ODKAZ SEM. 

5. VĚC DO DOMÁCNOSTI



Štětce

Dlouho jsem nanášela make up prsty a nechápala, proč se někde píše, jak jsou štětce úžasné. Pak jsem neodolala a, jako správně zvědavá ženská, to chtěla vyzkoušet. Ale dávat pětistovku za jeden? Když nevím jestli mě to bude vyhovovat?
Takže šupky dupky na ebay a ejhle, sada za cca 250 kaček.
A musím říct, že už chápu.....

6. JÍDLO


Fazolový guláš

Obyčejné jídlo, které u vás mělo celkem velký ohlas. TADY je recept. Budu ráda, když mi dáte zpětnou vazbu, pokud ho budete vařit.

7. OBLEČENÍ

Nic zvláštního :-(

8. BLOG/ VÝHRY na blozích

www.sororessa.blogspot.cz

V dubnu jsem měla štěstí a vyhrála na blogu Sororessa giveaway. Rámeček na fotky i zápisník mi znárodnila dcera :-) Ještě jednou moc děkuji. Pokud máte chuť, mrkněte na BLOG.

A protože byl duben mým šťastným měsícem, vyhrála jsem ještě balíček v hodnotě 1000 Kč od Biodermy. Ten mi, ale, doufám že ZATÍM, nedorazil :-(

9. FOTKA


Portugalsko - Burgau


10. CITÁT


Velká pravda.

A co vy, jaký jste měli duben? Jaké vás potkaly strasti a slasti?

12 komentářů:

  1. Moc hezká fotka a za dokončení studia obdiv. Já skončila ve 30 postgraduálem a od té doby už jsem se k ničemu nedokopala (ani k Aj, což mne sice mrzí, ale ne dost na to, abych překonala lenost).
    Já měla v dubnu týden dovolené s nic moc počasím (ale aspoň jsem trochu uklidila chalupu) a naopak jsme měli suprové počasí na výšlap na Vltavou. A četla jsem Vondrušku - Mrtvého posla a třetí díl Husitské epopeje (což je docela tlustospis)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Angličtina mě taky mrzí. Viděla jsem to právě v Portugalsku...nemít s sebou dceru, nedomluvili bychom se. Ale už se do ŽÁDNÉHO učení pouštět nebudu :-)

      Vymazat
  2. Duben byl docela dobrý, nebo spíše klidný :) Ale měla jsem už trochu napětí z nastávajících zkoušek :)
    bilbovy-knihy.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. O zkouškách mi povídej....Doufám, že dopadly dobře.

      Vymazat
  3. Krásna fotografia a krásny citát! :) Idem prečítať recenziu na ten krém, lebo ma zaujal už obalom :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, ty obaly jsou výborné a to co je v nich ještě víc.

      Vymazat
  4. Jé, moc pěkný článek :) Gratuluju k dokončení studiu :) Já jsem zatím v půlce mého studia, ale kdo ví... Třeba taky budu studovat celý život :D Míšo, na mém blogu jsem tě nominovala do jednoho článku, budu ráda, když ho napíšeš :)

    10 kosmetických faktů o mně

    OdpovědětVymazat
  5. Pěkný článek :) Jinak ty fotky,které tu máš, jsou nádherné :)

    OdpovědětVymazat
  6. Úžasný článek a nádherný výběr, zdá se, že sis duben užila! Přeji, ať i další měsíce jsou pro tebe stejně tak dobré :)

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě vždy potěší. Hezký den.