neděle 1. května 2016

BRANDNOOZ box: Duben 2016

My čekali jaro a zatím přišel mráz....znáte tu písničku? Skoro vystihuje dubnové počasí. Ještěže jsme byli třetinu měsíce v teplejších krajích :-)

A jaký byl dubnový box?

Je to nějaké znamení, že je už v druhém boxu časopis Dieta:-)?

A hned pod časopisem Dieta na mě vykoukly chipsy.


CHIO CHIPS

Já, bohužel, chipsy miluji. Jo, klidně to přiznám. Proto je nekupuji. Pokud otevřu balíček, jsem schopná ho CELÝ sežrat. Takže tento je uzavřen a uschován.

KORUNNÍ  - sirup

Mám příchuť grapefruit a liči, za což jsem ráda. U nás se nejvíce pije voda s citrónem, ale pokud máme chuť na něco sladšího, je voda se sirupem nejzdravější variantou. Už jsem ho ochutnala a je opravdu dobrý.

KOTÁNYI - dip

Když chci dip, udělám si ho sama. Nikdy by mě nenapadlo koupit si dipové koření. No, budiž, mám ho v boxu, vyzkouším ho...někdy.

KRUŠOVICE - desítka

Pivo....já ho nepiji a manžel jich vypije asi 4 za rok, k jídlu. Takže ho včera vypil k řízku :-) A říkal, že je to....normální pivo.

NESCAFÉ 3in1


Mám příchuť Coconut dream, což je kokosová exotická chuť. Pro někoho, kdo tohle pije asi dobré, ale u nás to nepije nikdo. Takže to dám nejspíš do nějaké giveaway, které plánuji až budu mít 100 odběratelů na GFC ( zatím vás je 90:-)) 

Dr.OETKER - kaše

Já mám sice radši vlastní kaše, ale když není čas...proč ne? 

PEDRO - ovo pecky 
Tahle značka mého dětství mi vždycky vyvolá úsměv na tváři. Prostě pedro....V minulých boxech už pár produktů bylo a chutnaly nám. Tyto, v cukru obalené, pecičky, ale papat nebudu. Poputují jednomu malému chlapečkovi :-)

VITANA - sypání

Další z věcí, kterou bych v obchodech nikdy nehledala. Ani by mě nenapadlo, že něco takového existuje. Ale vlastně - proč ne? Ještě je to neotevřené v pytlíčku, ale až s tím něco posypu, dám vědět.

VITANA - želatina

Jelikož dělávám vaječnou tlačenku nebo dort s ovocem, které se zalévá želatinou, určitě využitá bude.

BEBE - Dobré ráno

Prý je to dobré, říkala dcera :-)

ALPRO - alternativa ke smetaně

Nejdříve jsem si myslela, že je to malé kokosové mléko. Pak jsem si pořádně přečetla leták a zjistila, že je to alternativa ke smetaně. Naštěstí tam byly i dva recepty, protože bych nevěděla kam s ní :-) Ale pokud to víte vy, napište mi do komentářů. Budu za to ráda.



A to je všechno. Mně se box docela líbil. Celková cena je 317 korun, když počítám i časopis. Bez něj je to 278 Kč, což není  žádná hitparáda. Polepšete se brandnůzáci !



18 komentářů:

  1. Ta kokosová "smetana" je ideální do omáčky k masu...já nakrájím kuřecí prsa na nudličky, zasypu kari a ke konci vaření přidám tuhle "smetanu". Je to ta největší mňamka s rýží :))
    FitBlanka

    OdpovědětVymazat
  2. Jééé, já bych hrozně ráda vyzkoušela ty ovo pecky od Pedra. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  3. Brandnooz box jsme měli taky objednaný, ale myslím, že minulý měsíc mě potěšil o něco více ... Ale i tak vyzkouším nové věci a co si mi nebude hodit, někomu věnuji :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se těším na ten speciál pro muže, který má přijít příští týden.

      Vymazat
  4. Pedro žvýkačky byly top když jsem byla malá.

    OdpovědětVymazat
  5. Z boxu jsem nebyla zrovna dvakrát nadšená nejvíc mě zaujala ta smetana tu určitě využiju. :)
    Beauty by K. - zvu tě na narozeninovou soutěž

    OdpovědětVymazat
  6. Mě se tenhle box líbí a určitě bych nějaké věci zužitkovala :))

    Nela Agáta z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  7. Ehm, pořád nechápu, k čemu tento box je - kromě jezení. :D

    xxx
    dream-little-dream.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Třeba kosmetické boxy jsou na líčení a tento s jidlem je na jezení. Mám pocit, že to neni moc složité na pochopení.

      Vymazat
  8. Tento brandnooz ma úprimne sklamal a ak by som zaň zaplatila, určite by som bola nahnevaná, nakoľko obsahuje pre mňa väčšinu nepoužiteľných vecí. Pre niekoho však môžu byť tieto veci tie pravé a práve tento box ho mohol potešiť. V každom prípade mám dojem, že minulý mesiac bol boxík oveľa krajší

    Čo je dobré to musím mať aktuálne aj s GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  9. Já mám předplatné na 1/2 roku, tak uvidím, až skončí. Zlákalo mne to rozbalování a očekávání, co v boxu bude (na hračička, že). Tenhle box mi přišel průměrný. Propadák je pro mne dip, kafe nepiju (a vůbec netuším, komu to udám), potěšil sirup a kokosová smetana; zbytek využijeme, byť bych si to sama nekoupila (třeba bonbony nebo sypání na vdolky). Souhlasím s tebou, že tentokrát celková cena produktů byla nízká (Dietu jsem nepočítla - měsíc starý časopis za produkt fakt nepovažuju). Můžeš kouknout na mou recenzi ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já využiji skoro všechno, dokonce i to Nescafé, které jsem chtěla dát do giveaway, ochutnala dcera a tak moc ji zachutnalo, že bude brzy fuč :-) Na Tvoji recenzi se určitě podívám.

      Vymazat
  10. Polovinu balíčku už mám snězenou a vypitou :D Další část porozdávám, protože ne všechno využiju (nepeču :D)

    INKA blog – lifestylový blog
    sleduj blog na facebooku

    OdpovědětVymazat
  11. No je to moc hezký box, ale všechno z něj bych si mohla dát ještě před měsícem. Začala jsem totiž držet keto dietu. Občas samozřejmě mám chutě, ale jinak jsem moc spokojená, mám spoustu energie a navíc se mi daří upravovat váhu. Navíc mám doma skvělého muže, který mě podpořil tím, že do toho šel se mnou a drží keto dietu pro muže :-)

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě vždy potěší. Hezký den.