sobota 28. května 2016

Rozlévané vůně

Moc mě zajímalo, jak může vonět parfém, inspirovaný notoricky známou značkou. Opravdu bude podobný?

Existuje stránka, která se tím, že nabízí právě takové vůně, zabývá. Je to www.rozlevaneparfemy.cz.





Dlouho jsem vybírala. Nejsem žádná velká znalkyně originálních parfémů všech značek. Proto jsem vybrala takovou vůni, kterou bych s originálem srovnat mohla. Vůni, kterou znám.

Vůni, která je na eshopu v TOP pětce....Parfém inspirovaný  Chanel Coco Mademoiselle. V tomto případě vůni číslo  BC097.

Popis na eshopu je takový:

Čistá, delikátní vůně s jemnou stopou, která však není v žádném případě agresivní a vtíravá. Sladká květinová vůně, jež plně využívá osvědčené kombinace jasmínu a růže, které jsou zdůrazněny a osvěženy slušnou dávkou citrusových akordů. Vůně, jenž se těší velké oblibě u mladých dívek i zralejších dam, a to zejména těch, které milují luxus a eleganci.
Složení:
HLAVASRDCETĚLO
pomerančrůžepačule
bergamonjasmínvetiver


Přišla mi 30 ml lahvička s bílým logem BC - Beauty Cosmetics. Upřímně - design nic moc, na tom bych zapracovala.

Ale pak...po otevření a prvním stříknutí do vzduchu....bože, nádherná, smyslná vůně. V první chvíli jsem vůbec nevnímala, jestli je nebo není podobná Chanel. Prostě mě zahalila nádherná vůně.
Až za chvilku jsem začala vnímat tu podobnost. Jelikož v parfémech miluji bergamot, pátrala jsem po něm. V originále Coco ho cítím dost, tady trošku méně.
Říkala jsem si, že z něj cítím Chanel proto, že vím co mám cítit. Byla jsem zvědavá, jak to bude komentovat někdo jiný..... kolegyně v práci.
Druhý den jsem se těšila do práce. Zahalila jsem se do BC097 a vyrazila. 
První slova, když jsem dorazila do sesterny: TADY NĚKDO VONÍ CHANELEM !
Nekecám, tak to bylo! 
Takže moc děkuji eshopu ROZLÉVAnÉ PARFÉMY (klik tady) za možnost vyzkoušet jejich vůně.
Jsem spokojená.



9 komentářů:

  1. Ahoj ! Výborný článok, najmä možnosť zadovážiť si obľúbenú vôňu za dobrý peniaz :) Mrknem na ich stránku !
    Prajem pekný deň a pozývam na moj blog :)
    Lenka

    OdpovědětVymazat
  2. Testovala jsem od nich vzorečky a jsem také spokojená. Teď se rozhoduji co od nich objednat.
    SimonetaBlog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já měla jen tento jeden. Pokud nějaký objednáš, dej vědět jak se ti líbí.

      Vymazat
  3. Tak tuhle stránku neznám, ale děkuji za tip :)

    INKA lifestyle blog

    OdpovědětVymazat
  4. Mám doma také vzorečky na testování, zatím jsem zkusila jeden a naprostá spokojenost :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj. Oplatí se koupit parfém od Chanel ? Docela mi voní, ale za tu cenu...

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě vždy potěší. Hezký den.