sobota 7. května 2016

Kousek Paříže na mé stěně: fototapeta na zeď od myloview


S čím si spojujeme fototapetu? S čímsi co není v módě nebo snad dokonce s něčím, za co bychom se měli stydět? S čím ještě si to spojujeme? S léty dávno minulými? S bytem té přehnaně okázalé kamarádky, které se všichni tajně posmívali a na jejímž místě byste nikdy nechtěli být? Jestliže to tak cítíte, tak je nejvyšší čas změnit přístup: fototapety jsou v současné době už úplně něčím jiným!

Ze stránek myloview.

O tom, že dnešní fototapety nemají téměř nic společného s tím, co známe ze starých bytů, jsem se mohla přesvědčit, když mi firma Myloview zaslala jednu ze svých fototapet. Samozřejmě, nedostala jsem žádnou náhodně vybranou dekoraci: vzor jsem si vybrala sama z katalogu, který obsahuje více než 25 milionů vzorů (to je vážně spousta – a denně se v něm objevují nové!). Vybírala jsem nejen podle toho, co se bude nejlíp hodit do mého bytu, ale i toho, co se mi nejvíc líbí. Protože miluju Paříž, padla volba na překrásný motiv s pohledem na Vítězný oblouk na pozadí večerního nebe.

To není ta moje. Tahle je ze stránek myloview.
Velmi se mi líbilo, že tento vzor dává najevo inspiraci hlavním městem Francie, ale zároveň tak nebije do očí jako například krajina s Eiffelovou věží. K tomu má fantastické barvy, zároveň ztlumené i velmi výrazné. Ideál! Sluší se dodat, že jestli se Vám zalíbí nějaký vzor, tak v obchodě myloview si nemusíte objednat jenom fototapety: stejně dobře může být tento vzor vytištěný jako obraz na plátně, plakát (obrazy i plakáty je možné zarámovat) nebo dokonce jako nálepka, například na ledničku.

Inspirace....

Fototapeta mi přišla velmi důkladně zabalená. V případě nástěnných dekorací je klíčové, aby nebyly ani trošičku pomačkané, protože to významně kazí výsledný efekt, ale tady naštěstí tohle riziko vůbec nehrozilo.


K balíčku byl připojen také návod na montáž, ze kterého bylo jasné, že k přilepení ozdoby na zeď bude potřeba přesně totéž, co k obyčejnému tapetování – a skutečně! Není potřeba žádné tajemné nářadí ani pokročilá technika: postačí lepidlo na tapety a trocha trpělivosti.




Inspirace...
 Myslím, že takové „fototapetování” může být celkem dobrým nápadem, jak strávit nějakou volnou sobotu, protože je to jednoduchý a rychlý způsob výzdoby interiéru. A efekt je skutečně ohromný!
Fototapeta je vyrobena z hladkého a jemně se lesknoucího materiálu, což – podle návodu – má usnadnit její eventuální čištění. Naštěstí jsem to ještě nepotřebovala, ale podle všeho lze případné znečištění odstranit pomocí navlhčené utěrky nebo houbičky. Doufám, že to nebude nutné...


To je ta moje :-)


Všimla jsem si, že vzor, který jsem si vybrala, nejenom skvěle vypadá, ale také jakoby zvětšuje interiér: dodává mu jakousi hloubku, kterou dříve neměl, díky čemuž celek vypadá větší než dříve. Takže se mi zdá, že nástěnné fototapety lze využít nejen jako ozdobu, ale také jako způsob jak si poradit s nepříliš velkým interiérem.
Srdečně všem doporučuju tento způsob ozdobení stěny a zvláště doporučuju velmi sympatický tým obchodu myloview!

A jedna dobrá zpráva na konec. Při zadání kódu MLV 35 budete mít na celý nákup slevu 35 %!

Napište mi, co si myslíte o tapetách, a kterou byste si vybrali ze stránek MYLOVIEW ?




9 komentářů:

  1. Foto tapety se mi velmi líbí, ale jsem spíše příznivcem obyčejných maleb a nebo antiky (tu mám v obývacím pokoji). Foto tapety se mi líbí spíše jako jeden širší pruh, než na celé stěně. Ale za to miluji velké obrazy, proto si v neděli jedu pro velký obraz do Ikei, kde je jarní Paříž. Ten mě úplně očaroval :))

    Nela Agáta z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky nejsem pro fototapetu přes celou stěnu. I ta naše je jen přes část.

      Vymazat
  2. Vypadá krásně :) Držím palce, ať se hezky přichytí ;-)
    Ráda bych tě pozvala na moji giveaway: Veronique beauty

    OdpovědětVymazat
  3. Tyto fototapety se mi hodně líbí. Ale i jen takové ty větší nálepky na zeď vypadají skvěle. Jednou si něco podobného určitě koupím. Na stránku jsem se dívala a mají tam obrovský výběr. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I mě ten výběr překvapil. Je tam tolik krásných tapet....až budu předělávat obývák, určitě tam něco vyberu.

      Vymazat
  4. Já mám raději tématiku Londýna, přála bych si puzzle:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tuhle si vybrala dcera. A měla velké dilema jestli Paříž nebo Londýn :-)

      Vymazat
  5. Já mám raději samolepky na zeď - v pokoji mám hokejistu a motýly. :)

    xxx
    dream-little-dream.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě vždy potěší. Hezký den.