sobota 21. května 2016

BRANDNOOZ box: KPR

KPR - Krabička Poslední Záchrany. My všichni, kdo jsme jezdili na tábory, víme oč jde :-) Tato krabička, vlastně krabice, od Brandnooz, je poslední záchranou pro muže. Je to limitka, kterou už nejde koupit.

Tak jdeme na ni....





CHIO CHIPS


Tyto chipsy byly i v minulém boxu, takže je můžu zhodnotit. Jsou mírně pikantní, ale jinak průměrné.
FOR MEN

Inteligentní průvodcem světem muže - to o sobě tento časopis tvrdí. Tak za prvé: březnový časopis v květnovém boxu? Za druhé: je to časopis pro šampónky milující reklamy. Chápu, aby byl časopis na kvalitním papíře, musí v něm být hodně reklam. Ale tento časopis stojí 69.- a reklam je tam tolik, že to žádného normálního chlapa nemůže bavit.

DOVE MEN+CARE

Krásně voní, dobře pění a nevysušuje - to jsou moje postřehy. Můj muž konstatoval, když jsem se ho zeptala jaký je:" Já mám nějaký jiný sprcháč?" Tak tedy tak :-)

FERNET STOCK 

Můj manžel skoro nepije, ale když, tak jedině Fernet. Takže ano, tohle je trefa. On miluje klasický a já, pokud si dám s ním, nepohrdnu hruškovým.

EFKO

Strouhaný křen - miluji s klobásou. Možná víc než manžel, proto tento produkt rozhodně nesmí chybět v lednici. 

KRUŠOVICE

Stejný produkt byl v minulém boxu, takže.....pivo a tečka.

SIGNAL

White now men - nevím jaký je rozdíl mezi mužskou a ženskou pastou na zuby. Vy ano? Rozhodně ji budeme používat všichni. A jestli budeme mít svítivý chrup, to teprve uvidíme.

 SPAK

Omáčka pro pravý chlapy - ochutnala jsem ji i já, křehká žena a do mdlob jsem nepadla. Jo, je ostrá, ale nijak závratně.

ORIFLAME


Tento balzámek hezky voní. A já, žena, jsem nadšenější než manžel, že tady je....Proč? Protože mnohé kosmetické blogerky radí, natřít tento balzám pod make up a ten bude mnohem déle držet :-) Ha, muž má smůlu, je můj! 
Byl přiložen i katalog Oriflame.


Tak co myslíte, stál tento box za 349.-? Já si nejsem úplně jistá, tak na půl.....

4 komentáře:

  1. tie chipsy by u nas potesili viac mna ako moju polovicku :)
    Pozyvam na velku predletnu GIVEAWAY, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2016/05/rexona-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  2. Já byla celkem spokojená - viz recenze http://werka13.blog.cz/1605/brandnooz-for-men . Nakonec tam nebylo nic, co bych já nebo někdo z ného kolí nevyužil. A hodnota odpovídala zhruba té proklamované. Jen tedy musím říci, že za některé věci mi ta doporučená cena přijde hodně přestřelená směrem nahoru (balzám, zubní pasta...). A trochu mi vadilo opakování dvou věcí z dubnového boxu - přece jen to bylo hodně rychle za sebou (by´t tedy zrovna pivo a chipsy moc nevadily, ty syn určitě spotřebuje)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím s tím, že ceny jsou opravdu přemrštěné. Naštěstí je vždycky levnější alternativa :-)

      Vymazat

Vaše komentáře mě vždy potěší. Hezký den.