středa 11. května 2016

Unboxing: Knihy a Zajíci


Dnes je tak krásně. Svítí sluníčko, je půlka týdne a přišel mi diplom o absolvování specializace :-)

Tak jsem se stavila na poště, abych poslala knihu, kterou jsem prodala. A jen tak mimochodem se zeptala, jestli tam nemám nějaký balíček. A paní, že jo. Moment, ne jeden, ale dva. Vlastně pardon, tři :-)

Jak říkám, krásný den



První várka jsou knihy, které jsem si objednala z Levných knih.


Antoine de Saint-Exupéry : MALÝ PRINC


Je třeba tuto knihu představovat?
Malý princ byl napsán a vydán za války, jeho autor Antoine de Saint-Exupéry (1900–1944) byl letec a spisovatel známý i svou tvorbou pro dospělé (romány Noční let, Válečný pilot, Citadela aj.). Kniha vyšla už v prvním vydání s jednoduchými a křehkými ilustracemi autora textu, v této podobě je známá dodnes. Je výjimečná, dodnes se těší úspěchu na celé zeměkouli: patří k 50 nejprodávanějším knihám na světě. Vyšla v mnoha vydáních, překladech, adaptacích, převyprávěních, byla zfilmována i uváděna jako divadelní hra.
Cena: 59.-

Saskia Sarginsonová: DVOJČATA


Na tuhle se moc těším. A za tu cenu....

Isolte a Viola jsou dvojčata. Jako děti byly neoddělitelné, ale dospěly ve dvě naprosto odlišné osobnosti: Isolte je úspěšná novinářka pracující pro módní časopis, zatímco Viola je zoufale nešťastná a už léta bojuje s anorexií. Co se stalo, že se jejich cesty nyní ubírají tak odlišnými směry? Když začnou obě vyprávět o tragédii, která se odehrála během jednoho polozapomenutého léta, z minulosti se postupně začne vynořovat děsivé tajemství, které hrozí, že jim nenávratně zničí i jejich dospělé životy… Velmi očekávaný románový debut britské autorky, balancující na pomezí milostného příběhu a psychologického thrilleru
Cena: 59.-

Fiona McFarlaneová: NOČNÍ HOST


Mám ráda psychologické romány. Nikde jsem o ní nic nečetla, tak jsem moc zvědavá jaká bude.

Pětasedmdesátiletá Ruth se vypořádala se ztrátou manžela a nyní žije sama v domě na australském pobřeží. Společnost jí dělají jenom kočky. Špatně spí, a hlavně se jí zdává, že se jí v noci do domu vkrádá tygr. Když u ní jednoho dne zazvoní pečovatelka Frida, vítá ji Ruth jako spojence. Postupem času si však uvědomí, že je na Fridě závislá: přestane opouštět dům, spoléhá na ní s jídlem i s úklidem - a poslušně bere prášky, které jí ošetřovatelka dává. Jenže nic není takové, jak se zdá, Ruth se postupně začne zhoršovat paměť a tygr se objevuje čím dál častěji... Ač se nabízejí škatulky jako psychologický thriller, nebo dokonce duchařský román, Noční host není jednoduchým příběhem o zločinu a tajemství. Je to především uhrančivé vyprávění o stárnutí, lásce, závislosti, strachu a vnímání, o tom, s jakou vehemencí se minulost zmocňuje naší přítomnosti. A především je to strhující kniha o dvou naprosto rozdílných ženách.
Cena: 39.-

Další balíček je od eshopu megaknihy.cz.  Moc děkuji.

Tom Rob Smith: FARMA


Strašně moc se na ni těším. Četla jsem na ni tolik chvály, až mám skoro strach, že budu zase zklamaná. To jsou ta očekávání....

Autor celosvětového a oceňovaného bestselleru Dítě číslo 44 se tentokrát ponořil do temných vod rodinného psychothrilleru. Daniel je přesvědčen, že jeho rodiče si po odchodu z Londýna užívají klidný důchod na odlehlé farmě v matčině rodném Švédsku. A pak mu jednoho dne zatelefonuje otec. „Volám kvůli matce… Není v pořádku… Fantazíruje – vidí hrozné, hrozné věci.“ Daniel si okamžitě zarezervuje letenku do Švédska, když vtom má další hovor. „Tvůj otec s tebou už určitě mluvil,“ ozve se matčin hlas. „Všechno, co ti ten člověk řekl, je lež… Počkej na mě na Heathrow…“ Daniel je zničehonic nucen rozhodnout se, komu věřit. Matčinu tvrzení o děsivém zločinu, o spiknutí, na němž se podílí i jeho otec? Otcovu přesvědčení o matčině duševní nemoci? Klíčem je příběh plný znepokojivých detailů a hlubokých tajemství z minulosti – navíc Daniel skrývá jedno čerstvé, současné…

A posledním balíčkem je objednávka z eshopu Zajíci v krabici. 

ZAJÍCI V KRABICI



  • Hof roastie Kešu a vanilka - musli inspirované granolou. Cena: 55.-
  • Hof roastie Aronie a chia - musli inspirované granolou. Cena: 55.-
  • Markol tyčinka fíková - Cena: 27.-
  • Mixitka - datle a fíky. Cena: 26.-
  • Matcha puding bio - s příchtí ananasu. Cena: 24.-
  • Taralli bio classic - měco jakp italské preclíky. Cena: 39.-
Až na Mixitku nic neznám. Dám vědět jaké to bylo :-) 

Co říkáte na knihy, znáte některé? Budu ráda, když mi do komentářů napíšete, co se vám z balíků líbí nejvíc :-)

16 komentářů:

  1. Super den, super knížky, super mňamky a super článek. :)

    Sabina z Blogování s Nelou. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Super článek :-) Farma je skvělá a Dvojčata s Malým princem jsem si také odnesla z LK :-) Příjemné počtení :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  4. Malý princ jen nejoblíběnější klasika a povinná četba :) Já sama mám starší vydání, takové to široké a nedám na něho dopustit :))
    bilbovy-knihy.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Moc pěkné knihy, Malý princ - co říct, jedna z nej knih vůbec. Farma se mi taky líbila, i když mám drobné výtky. Noční host na mě čeká doma a Dvojčata mají krásnou obálku! :)
    Měj se krásně

    OdpovědětVymazat
  6. Ach jo, jsem asi jediná, kdo fakt nemusí Malého prince. :D

    xxx
    dream-little-dream.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Krásné přírůstky! :)
    Nočního hosta mám doma a Dvojčata jsem si před chvilkou objednala :)

    OdpovědětVymazat
  8. Farma se mi moc líbila, tak snad ti také sedne. Malého prince z LK jsem si také pořídila a Dvojčata dnes objednala na buxu ve slevách :D Ach ty slevy :D Nad Nočním hostem jsem dlouho přemýšlela, ale nakonec jsem nekoupila.
    Užij si čtení i mlsání :)

    OdpovědětVymazat
  9. Skvělej článek! Já vůbec netušila, že levné knihy mají e-shop (to zas bude stát peněz :-) ). Jinak s Malým princem máš palec nahoru - moje nejoblíbenější :-)
    www.potrefena-mama.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Z těhle knížek jsem četla jen Malého prince (kdysi v dětství) a nikdy jsem ho nepochopila, dokud jsem nekoukla na animák, co je nově udělaný :)

    INKA blog – focení, líčení a cestování
    sleduj blog na facebooku

    OdpovědětVymazat
  11. Jsem zvědavá na recenze u Dvojčat a Farmy - ty mne lákají.
    A ostatně i na recenze obsahu Zajíců - vyzkoušeného nemám nic (mixitky jsem měla jiné příchutě), doma mám jen matcha puding z jednoho z posledních swapů (zatím jsem ho ale nestihla vyzkoušet - a přiznám se, že se ho trochu bojím, protože matcha čaj mi nechutnal).

    OdpovědětVymazat
  12. pekné knižky :) normálne ma teraz chytila chuť nejaké si tiež objednať :D

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  13. Moc pekne prirustky, preji hezke cteni :-)

    OdpovědětVymazat
  14. Dnes jsem taky byla v LK a odnesla jsem si dve knizky :-) a o Nocnim hostu mluvila Hlava plna knih ve videu - a myslim, ze se ji moc nelibila. Ale tak treba tobe bude :-)

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě vždy potěší. Hezký den.