pondělí 16. května 2016

Salát - rychlovka k večeři

Tento článek je jen rychlou inspirací na lehkou večeři nebo oběd. Nevím jak vy, ale já mám, s příchodem jara, chuť na zdravější varianty jídel.

Musím toho rychle využít, protože mě to záhy pustí...znám se :-)

Podívejte jak málo stačí k výbornému salátu:

  • řepa - já mám tu z brandnooze boxu, mrkni
  • balkánský sýr
  • salát rukola
  • olivový olej, sůl, pepř
A je to......


Taková trocha stačí ke zdravé dobrotě

Kombinace mírně nahořklé rukoly, slaného balkánu a sladké řepy nemusí každému vyhovovat. Ale ten komu tokové kombinace nevadí, si tento salát zamiluje. 

Ten den bylo zamračeno, tak proč si nevytvořit sluníčko aspoň na talíři :-)

Záměrně jsem nenapsala množství, to se opravdu nedá odhadnout. Jen to nepřežeňte s řepou. Je lepší mít salát spíše slanější než přeslazený.



A pokud někdo řepu nesnáší, tak místo ní dá vařené vejce, sušená rajčata, cherry rajčátka a pochutná si taky.



4 komentáře:

  1. Koukám, že nás řepa z brandboxu inspirovala k podobnému receptu :-) - viz http://werka13.blog.cz/1604/salat-z-cervene-repy-a-rukoly-s-kozim-syrem.
    Zkus i ten tvůj příště s balsamiko octem - dá tomu lepší šmrnc - aspoň mně to tak přišlo....

    OdpovědětVymazat
  2. Oh, to by si dala určitě moje mamka :D já řepu nejím, ale jinak to vypadá úžasně! :)
    DENYII

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě vždy potěší. Hezký den.