pondělí 30. května 2016

Tom Rob Smith: FARMA


Ten, kdo se pohybuje v knižním světě, musel na knihu Farma natrefit. Nečetla jsem snad jedinou negativní recenzi. Není proto divu, že když jsem si směla napsat, do internetového knihkupectvi MEGAKNIHY, o jakoukoliv knihu, vybrala jsem právě Farmu.




Žili byli maminka, tatínek a syn. Měli krásný život. Syn byl hýčkán, rodiče se milovali. Měli všeho dostatek a syna nezatěžovali žádnou starostí.

Syn žil šťastně a bezstarostně. Rodiče miloval a neměl před nimi žádná tajemství....hahaha.

Rodiče si na stáří koupili krásnou farmu ve Švédsku, odkud maminka pocházela. A tam se to všechno.....pokazilo!

Celá kniha je, v podstatě, vyprávění maminky. Povídá synovi co se stalo ve Švédsku. Její vyprávění je velmi popisné a ....zdlouhavé. Čtete, čtete a čtete ani ne tak proto, že je to tak zajímavé, jako proto, že tušíte zajímavé rozuzlení na konci.

Jsem asi pedantsky skeptická, protože jsem si při Tildině vyprávění říkala: Fakt? Ale no tak... No, to jo...


Tatínek působil mnohem rozumněji a realističtěji. U něj jsem svůj skepticismus nepociťovala. Ale jestli to bylo správně, to vám nepovím :-)

Ač je tato kniha tak opěvovaná, já se při čtení malinko nudila. To maminčino vyprávění bylo opravdu rozvláčné :-)
Asi jsem přečetla tolik psychologických knih, že jsem asi v půlce začala tušit jak to bylo s Frejou.... Jak jsem zjistila na konci, mé tušení bylo správné. Ale to mi nevadilo. Mnoho věcí jsem neodhalila.

Kniha je o tajemství. O tom, že rodina je základ všeho - dobrého i špatného. Že nikdy nic nikam nezmizí a objeví se kdykoliv.

Někdo knihu hodnotil jako to nejlepší co dosud četl. Já takové obrovské nadšení nesdílím. Kniha je napsaná výborně, spisovatelova fantazije bezbřehá, ale je trošičku zdlouhavá a malinko předvídatelná.

Ještě jednou děkuji MEGAKNIHÁM za možnost si knihu přečíst. Mimochodem, víte, že tohle knihkupectví má poštovné pouhých 39.- ?

HODNOCENÍ:


A jen tak, mezi námi děvčaty, brzičko si o právě tuhle knihu budete moci zasoutěžit u mě na blogu. Tak sledujte a komentujte :-)






28 komentářů:

  1. Také jsem na ní četla spíše pozitivní hodnocení. Přesto, co člověk, to názor. Ráda bych si knihu přečetla, takže pokud bude soutěž - určitě se zapojím. :-D

    OdpovědětVymazat
  2. Nikdy jsem netušila, jak moc je tohle příjmení rozšířené. Ale za těch 10 let co jsem vdaná už jo. Jenom tady u nás znám další tři rodiny, co nejsou příbuzný a jmenují se stejně. :-D

    OdpovědětVymazat
  3. Skvelý článok, naozaj sa číta veľmi dobre :)
    Na mojom blogu práve prebieha giveaway. Budem rada, ak sa zapojíš♥ http://bibiananavratil.blogspot.sk/2016/05/zmena-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  4. Slyším na tuto knihu jen samou chválu, takže jsem ráda za nový a jiný názor. Já se od autora zatím chystám na Dítě číslo 44, pak uvidím, zda se pustím i do Farmy. Přeji pěkný den. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dítě číslo 44 bych si chtěla přečíst, snad to bude brzy :-)

      Vymazat
  5. Na knížku se těším, mám jí už nějakou dobu doma. Tak snad se mi bude líbit. (i když... popravdě popisné části moc nemusím...)

    OdpovědětVymazat
  6. Jé, to jsi mě nalákala. Teď o prázdninách KONEČNĚ bude čas na něco nového, tak to musím zařadit na seznam. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Musím souhlasit, kniha je to hóódně dobrá, ale nejlepší??? To určitě ne :) Měj se krásně

    OdpovědětVymazat
  8. Knihu nepoznám, no vyzerá celkom dobre.

    http://nicolland.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  9. O knize jsem neslyšela, ale vypadá naprosto super. Líbí se mi tvoje tvorba dávám odběr, jsi mi sympatická.:-)

    OdpovědětVymazat
  10. Popravdě jsem o knize neslyšela. Ale vypadá i dobře. Jen teda bych se bála, že mě taky nebude bavit, protože s tím mám problém. Kniha mě často nebaví :)
    FOXIE SIMMA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě knihy často baví, proto je čtu. I tahle mě bavila, jen ne tolik, jako jsem čekala.

      Vymazat
  11. Skvělá recenze! :)
    Od autora jsem rozečetla Dítě číslo 44, ale bohužel mi jeho styl nesedl, a tak kniha putovala dál :)

    OdpovědětVymazat
  12. Tys to s Frejou odhalila? Hezkyyy ja vubec :D autora mam rada videla jsem ho i nazivo a sympatak :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, odhalila :-) Jak píšu v článku, mám už těch psycho knih něco načteno....

      Vymazat
  13. Farma se mi moc líbila :) Pro mě byl konec hodně překvapivý :)

    OdpovědětVymazat
  14. Od toho autora jsem četla Dítě číslo 44, byla to dobrá knížka. Nejsem si úplně jistá, jestli by mě Farma bavila, ale rozhodně nevypadá špatně :D Ačkoliv ta recenze mě na ni celkem nalákává... uvidíme xD

    OdpovědětVymazat
  15. Farma se mi líbila, to s Frejou jsem neodhalila, takže mě konec celkem překvapil. Přesto bych ji hodnotila asi stejně jako ty, místy jsem se malinko nudila.

    OdpovědětVymazat
  16. No tak to jsem zvědavá, jak se mi bude líbit.:)

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě vždy potěší. Hezký den.