středa 11. května 2016

FERN MICHAELS: Mstitelky

Knížek není nikdy dost, alespoň u mě a mojí dcery to planí vrchovatě. Proto, když dočítám knihu a nečeká na polici další, jsem nevrlá a nervózní. Při dočítání táhle se to stalo.....nemám co číst!!!!!

Nějakým nedopatřením jsem za pár dnů zhltla všechno na polici. Ach jo....

Ale pojďme k Mstitelkám. Tuhle knihu jsem si mohla vybrat na stránkách nakladatelství BARONET ( klik), za což jim velmi děkuji.



Jak popisuje knihu anotace:

Příběh pomsty sedmi odhodlaných, rozhořčených žen, které vinou lidské krutosti a lhostejnosti utrpěly bolestnou ztrátu. Všechny se odmítly smířit s nespravedlivostí, s bezmocí práva, a vytvořily Sesterstvo, které se důmyslně a nesmiřitelně mstí těm, na něž zákony nestačí. Mstitelky navenek nemají nic společného, ale všechny spojuje životní tragédie a pocit křivdy z bezzubých zákonů.

Historie Sesterstva začíná u Myry Rutledgeové, jejíž těhotnou dceru zabije nepozorný řidič chráněný diplomatickou imunitou...

Bohužel, tohle bylo šlápnutí vedle.

Námět knihy dobrý a zajímavý. Každá matka, která přijde o dítě tak, že ho někdo zabije, zavraždí, unese atd. a pak se musí dívat, jak toho hajzla, který to jejímu dítěti udělal, osvobodí soud, chce vzít spravedlnost do vlastních rukou. Takže námět knihy je zajímavý.

Ale to zpracování.


Víte co dělá z knihy bestseller? Podle mě to, že vás dokáže vtáhnout tak, že nevnímáte nic jiného než samotný příběh. Jste součástí knihy. Je napsaná tak věrohodně, že když přestanete číst, divíte se, že jste v obýváku, protože jste přece právě mluvila na pláži s kamarádkou.....


V knize Mstitelky, je všechno přitažené za vlasy. 

Příklad: 
Charles je takový James Bond tohoto příběhu. Postarší James, který všechno řídí přes nejnovější, nejdražší pc. Byl totiž tajným agentem...kdysi dávno. Teď je ochrankou pro miliardářku Myru, která platí všechno na co si kdo dokáže vzpomenout.

Ale vraťme se k příkladu přitaženosti za vlasy. Tento Charles celou dlouhou noc pracuje na pc, aby zajistil různé nezbytnosti. Skončí v šest hodin ráno a .....

" K snídani máme šunku, slaninu, klobásky, uzené ryby, DOMÁCÍ houstičky, vejce, lívance, vafle a banánovo - hruškový kompot. Povězte mi na co máte chuť, a já vás s radostí obsloužím! " zahájil snídani Charles.

Tento chudák, který celou noc makal, stačil ještě dámám upéct domácí houstičky, nasmažit lívance a upéct vafle. Věřím tomu, že i tu rybu vyudil sám během noci.....Hm, co k tomu říct? 

Ani styl psaní mi nesedl. Takový rádoby vtipný, chlapácký ( ač se jedná o ženy).....Kniha mě prostě a jednoduše nebavila. No prostě, není každý den posvícení. 


Na stránkách BARONETU najdete moc krásných a zajímavých knih. Takže se nedejte odradit mojí negativní recenzí. A navíc, to co nevyhovuje mně, může vyhovovat vám.


HODNOCENÍ:


Ty dva flakónky jsou za námět a obálku. Ta je moc hezká.




Žádné komentáře:

Okomentovat

Vaše komentáře mě vždy potěší. Hezký den.